توئیت زن هایی که از گرانی ها می نوشتند، کجایند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، روزنامه جمهوری اسلامی به هواداران دولت رئیسی که در 8 سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی ها سکوت نموده اند!

توئیت زن هایی که از گرانی ها می نوشتند، کجایند؟

در این مطلب آمده است؛

گذشت آن موقع که حرفی می زدیم و روز بعد فراموش می شد. موضعی می گرفتیم و فردایش با 180 درجه چرخش، حرف عوض می کردیم و کسی هم احوال مان را نمی پرسید. الآن، فضای مجازی برای هر کدام مان یک آرشیو باز نموده است که کسی نمی تواند آن را دلیت کند حتی خودِ ما اگر دکمه shift+delete را به نیت پاک کردن همه سوابق بزنیم نمی گردد. جاهایی هستند که آن را حفظ نموده باشند. همین است که چندی بعد، آن پُستی که داشته ایم برای خودمان بازارسال می گردد.

مثل همین توئیتی که یک بابایی زده بود که سه تا ماکارونی، یک سویا، یک کشک، 15 تا تخم مرغ، یک پنیر شد 96 هزارتومان! بعدش هم لعنت بهت روحانی و... را هم زیر آن نوشته بود.

این روزنامه در ادامه نوشته است؛

حالا آن توئیت بارها بازنشر می گردد با قیمت هایی که از الآن تا الآن، فرق می نماید. یکی زیرش می نویسد الآن فقط سه ماکارونی میشه 102 هزار تومان! یک توئیت دیگر هم از او دارد بازنشر می گردد که؛ یه شیر، یه ماست، یه تن ماهی، 9 تا تخم مرغ، شد 70 هزارتومان! لعنت بر پدر اصلاحات زیر این هم نوشته بودند، دو سال بعد از این توئیت، تن ماهی به تنهایی شد 80 هزارتومان. البته مودب بودند که فقط قیمت گذاشته بودند. کسی احوال پدر توئیت زننده را نپرسیده و حالی هم از خود او نگرفته بود. خود او و دیگر توئیت زنان و پُست گذاران و استوری سازانِ دو سال پیش نمی دانم امروز کجایند، چه می نویسند و چه می گویند امروز. شاید مسئولیت گرفته و مشغول رتق و فتق امورند و خبری از بازار ندارند تا احوال کسی یا پدرش را بپرسند شاید هم الآن باید احوال خودشان را پرسید.

منبع:روزنامه جمهوری اسلامی

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1708

به "توئیت زن هایی که از گرانی ها می نوشتند، کجایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت زن هایی که از گرانی ها می نوشتند، کجایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید