تفریحات شبانه در بلگراد ؛ گشت و گذار در این شهر همواره زنده

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، همه آماده هستند تا کل شب به جشن و پایکوبی بپردازند و به راحتی روز بعد مشغول به کار خود شوند. نمی توان شب های بلگراد را در خانه گذراند. تفریحات شبانه در بلگراد ، سفر شما را پرخاطره می نماید. شب ها در کلوب های بلگراد جوانان و مردم پر انرژی جمع می شوند و به پایکوبی های محلی و جشن و شادی می ­پردازند. رستوران­ های بسیاری وجود دارد که می ­توانید از ساعت 8 به بعد در آن جا بنشینید و از غذاها و نوشیدنی های شیرین و خوشمزه لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید که از تفریحات شبانه در بلگراد برای تان بگوییم و بینیم که چه طور بلگراد به مرکز تفریحات شبانه در اروپا تبدیل شد.

تفریحات شبانه در بلگراد ؛ گشت و گذار در این شهر همواره زنده
شب های بلگراد پر از شور و زندگی است

بلگراد چگونه تبدیل به مرکز تفریحات شبانه در اروپا شد؟

بلگراد | مرکز تفریحات شبانه در اروپا

در طول دهه 90، صربستان شاهد پرتلاطم ترین و سخت ­ترین دوران تاریخی خود بود. تجزیه و فروپاشی یوگسلاوی، جنگ­ های داخلی، تحریم ­های سازمان ملل متحد، تورم شدید و بیکاری بالا باعث شده بود که بلگراد عقب گرد بسیار چشم گیری داشته باشد. شاید این مسائل بهانه ای شد که در فکر مردم چیزی جرقه بخورد و با وجود تمام مسائل در مرکز، صنعت تفریحات شبانه شکوفا شود. پایکوبی و شادی و جشن شکلی هنری­ به خود گرفت و از هر قشری به این شکل از تفریح علاقه مند شدند.

بمباران هوایی یوگسلاوی به وسیله ناتو در سال 1999 موجب شد که مردم بلگراد تفریح و شادی را بیش از قبل جدی بگیرند. استدلال آن ها این بود که چون هر روز ممکن است روز آخر زندگی­ شان باشد، کنسرت­ های شاد و بزرگی در فضای شهری و روی پُل­ ها برگزار می شد.

اگرچه ممکن است بلگراد از لحاظ توسعه مالی، صنعتی، و علمی از دیگر کشورهای اروپایی عقب باشد اما تفریحات شبانه در این شهر چندین سال جلوتر از بقیه کشورهای اروپایی است. صنعت تفریحات شبانه در بلگراد بسیار دقیق سازماندهی شده و تجربه آن را بیش از هر کار دیگری در بلگراد به شما پیشنهاد می کنیم.

جشن و شادی بخشی از تفریحات شبانه در بلگراد

در بلگراد همیشه فستیوال های پایکوبی و موسیقی متعددی برگزار می شود.

در بلگراد تعداد زیادی از کلوب­ های شادی با سبک­ های مختلف پایکوبی های بومی و انواع موسیقی وجود دارد. می ­توانید یکی از این کلوب ها را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در آن سپری کنید. شاید تعجب کنید اما تعداد زیادی کلوب با ظرفیت 300 تا 500 نفر وجود دارد که هر شب ظرفیت آن تکمیل می­ شود.

بسیاری از کسانی که به شهر بلگراد سفر نموده ­اند و تجربه تفریحات شبانه آن را هم دارند، می­ گویند که این شهر را تنها شاید بتوان با ایبیزای اسپانیا مقایسه کرد. در هر دوی این شهرها کلوب­ های بزرگی وجود دارد که محل برگزاری بسیاری از جشن­ هاست. اگرچه یک تفاوت دارند و آن هم این است که کلوب ­­ها در بلگراد هر 12 ماه سال فعال هستند. کلوب های شبانه ایبیزا فقط در 4 ماه از سال فعالیت می­ نمایند.

در صنعت تفریحات شبانه در بلگراد بسیاری از جوانان به عنوان بانی و برگزار نماینده جشن ها در کلوب­ ها شرکت دارند. آن ها مرنام و مهمان ی­های مختلف را تبلیغ می­نمایند و پورسانت می گیرند.

پیشرفت شغلی جوانان در این جایگاه بستگی به این دارد چه تعدادی را جذب نمایند تا به کلوب­ ها بیایند و این تعداد افراد چه قدر در آن جا خرج می نمایند.

تفریحات شبانه در بلگراد با همراهی موسیقی در سبک ­های مختلف

بلگراد را می توان شهر سبک های مختلف موسیقی نامید

بخش بزرگی از تفریحات شبانه در بلگراد به اجرای سبک های مختلف موسیقی برمی شود. سبک ­های متفاوتی مثل موسیقی پراگرسیو، تکنو و شکلی از موسیقی فولکلور صربی! اما جاهایی هم پیدا می کنید که در آن به طور خاص و معین موسیقی آراندبی، پاپ، راک، ترنس، آلترناتیو و جاز اجرا می­ شود. شب ها را با موسیقی بگذرانید و صبح ها از صبحانه های معروف بلگراد لذت ببرید.

کلوب­ های تابستانی و زمستانی در بلگراد

کلوب های بلگراد محل تجمع و شادی مردم هستند

در بلگراد دو نوع کلوب پیدا می کنید: کلوب زمستانی و تابستانی؛ کلوب های زمستانی در یک فضای داخلی هستند و اغلب در فصل زمستان از اواخر شهریور تا اوایل ماه اردیبهشت فعالیت می­ نمایند. وقتی فصل تابستان فرا می­ رسد، اغلب آنها بسته می شوند و کلوب­ های بزرگ تابستانی فعالیت خود را شروع می­ نمایند. این کلوب­ های بی­شمار که اغلب با نام­ های خاص اسپلاوس فعالیت می­ نمایند اغلب در کنار سواحل هستند و محل اصلی شادی در طول تابستان!

تفریحات شبانه در بلگراد و کلوب گردی رایگان

می توانید بدون هزینه ورودی به کلوب های شبانه بلگراد بروید

کلوب ها در بلگراد هزینه ورودی دریافت نمی­ نمایند. اما این به این معنا نیست که شما می­ توانید به راحتی وارد آنها شوید و هرکاری که دل تان خواست انجام دهید. اغلب این کلوب­ ها در مقابل درب ورودی خود جایگاه ­های مخصوصی دارند که کنترل چهره انجام می دهند. هم چنین آنالیز می شود که آیا لباس شما برای آن کلوب خاص مناسب است و آیا میزی به وسیله شما رزرو شده است؛ بدون رزرو میز شانس کمی دارید که وارد کلوب شوید و به راحتی میز پیدا کنید.

بعد از ورود به کلوب اولین میزبانانی که در آن جا می­ بینید افرادی هستند که بسیاری از آن ها به چندین زبان صحبت می ­نمایند. این میزبان ها از شما می­خواهند که نام خودتان را که با آن میز رزرو نموده اید به آن ها بگویید. پس از گفتن نام، فرد دیگری شما را به میزتان راهنمایی می­ کند. پس از آن یک نفر برای گرفتن سفارش سر میز می­ آید. اگر از قبل میز خود را رزرو نموده باشید نیازی نیست که برای سفارش خود تا محل دریافت آن بروید. اما اگر میز نداشته باشید، فقط در محل دریافت سفارش، خوراکی مورد علاقه خود را می گیرید و نمی توانید سر میز بنشینید.

پایکوبی های محلی و بلگراد گردی شبانه

پایکوبی های محلی صربستان زیبا هستند و بخشی از جاذبه های فرهنگی این شهر

در بخش های قبلی گفتیم که مهم ترین تفریح شبانه در بلگراد پایکوبی های محلی و پایکوبی است. کسانی هستند که در کلوب ها همراه مردم می پایکوبیند و به آن ها پایکوبی های بومی و شاد صربی را یاد می دهند.

بعضی از کلوب های بلگراد هم تفاوت های مهمی با دیگر کلوب ها در جهان دارند. یک تفاوت اصلی کلوب­ های بلگراد با بقیه کلوب­ ها در بیشتر نقاط جهان این است که در این کلوب ها محوطه مخصوصی برای پایکوبی وجود ندارد. تمام کلوب میز است و شما فقط می­ توانید در کنار دوستان خود باشید، از موسیقی لذت ببرید و پایکوبی های زیبای بومی را دیدن کنید. نکته مثبت این مساله این است که شما فضای خودتان را دارید و در شلوغی و همهمه کلوب ها گرفتار نمی­ شوید.

پیشنهاد خبرنگاران : نمایش عصر بومی صربی را که یک برنامه زیبا از پایکوبی های بومی صربستان است از دست ندهید. این نمایش، شب ها، در سیتی سنتر بلگراد برگزار می شود و دیدنی آن بسیار لذت بخش است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1536

به "تفریحات شبانه در بلگراد ؛ گشت و گذار در این شهر همواره زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات شبانه در بلگراد ؛ گشت و گذار در این شهر همواره زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید