تظاهرات ضد نژادپرستی در برلین

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، صدها آلمانی روز شنبه در تظاهرات ضد نژادپرستی، با ادای احترام به سیاه پوست کشته شده توسط پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس، خواهان احترام به انسانیت و برابری نژادها شدند.

تظاهرات ضد نژادپرستی در برلین

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صدها شهروند آلمانی روز شنبه با برگزاری تجمع مسالمت آمیزی در برلین با عنوان زندگی سیاه پوستان مهم است علیه نژادپرستی شعار دادند.

سازمان دهندگان تظاهرات در برلین آلمان، خواهان افزایش آگاهی نسل جوان درباره برابری نژادها و نوع بشر شدند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در آلمان، سازمان دهندگان این تظاهرات کوشش کردند تا اصول فاصله اجتماعی در این تجمع رعایت گردد.

این تظاهرات توسط فعالان ضدنژادپرستی آلمان برگزار گردید و هدف آن ادای احترام به جورج فلوید مرد سیاه پوست آمریکایی بود که توسط پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا کشته شد و پس از آن اعتراضات گسترده ای در شهرهای مختلف آمریکا و در سرتاسر دنیا بوجود آمد. اگر چه موج نخست تظاهرات و اعتراضات به خشونت و تبعیض نژادی پلیس آمریکا از مینیاپولیس شروع شد اما به سرعت به دیگر شهرهای این کشور و حتی دیگر کشورهای دنیا گسترش یافت.

اعتراضات مسالمت آمیز آلمان در حالی برگزار گردید که در ادامه اعتراضات سراسری در آمریکا، معترضان به تدریج اقدام به از بین بردن نمادهای برده داری کردند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که معترضان را اوباش و عقب مانده توصیف نموده بود، در روزهای اخیر آنها را تهدید نموده است که در صورت از بین بردن مجسمه هایی که نماد برده داری هستند، با محکومیت تا 10 سال حبس روبرو خواهند بود. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 480

به "تظاهرات ضد نژادپرستی در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات ضد نژادپرستی در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید