تصویری از فیلم فلش لوگوی لباس جدید او را فاش کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، اندی موسکیتی، کارگردان فیلم فلش (The Flash) تصویری را منتشر کرد که یک لوگوی جدید از لباس قهرمان سریع و فرز این فیلم به نمایش می گذارد.

تصویری از فیلم فلش لوگوی لباس جدید او را فاش کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

قسمت دوازدهم مجموعه کتاب های کمیک برادران وارنر، قهرمان نام دار مجموعه را به داستان برمی گرداند تا مادرش را از مرگ نجات دهد که در نتیجه آن اتفاقات مهمی در جدول زمانی آینده دنیای توسعه یافته دی سی رقم می خورد. ازرا میلر در رأس گروهی از بازیگران شامل بن افلک و مایکل کیتون در نقش های بروس وین و بتمن، ساشا کالی در نقش سوپرگرل، کیرسی کلمونز در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن و رون لیوینگستون در نقش هنری آلن به ایفای نقش می پردازد.

پیشرفت در ساخت فیلم فلش، گویی با نفرینی جهنمی همراه شده بود؛ چرا که در چندین سال گذشته، بسیاری از کارگردانان به دلایل گوناگون نتوانستند مسؤولیت ساخت این پروژه را به عهده بگیرند. از جف لوب گرفته که در اواخر دهه 80 با ضربات چاقو از پا درآمد تا دیوید گویر، شاون لوی، مایکل گرین، مارک گوگنهایم و دیوید دابکین که هر کدام به دلایلی از این امر معاف شدند. تا این که موسکیتی بر جایگاه کارگردانی این فیلم تکیه زد و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم پرندگان شکاری، به عنوان نویسنده اصلی فلش انتخاب شد. با آغاز فیلم برداری، کارگردان موارد مختلفی را با هواداران به اشتراک گذاشته و به نظر نمی رسد که به این زودی ها دست از این کار بردارد.

در حالی که مراحل فراوری این فیلم در حال طی شدن است، موسکیتی در اینستاگرام، عکسی با جزئیات تعیین از لوگوی جدید این پروژه به اشتراک گذاشت. لوگو دارای حکاکی هایی در دو قسمت سفید زیر صاعقه زرد رنگ و اطراف قفسه سینه است. مطمئنا این طرح با طرح روی لباسی که میلر در قسمت های ابتدایی این مجموعه و لیگ عدالت می پوشید، متفاوت است. برای نگاهی ریز بینانه تر، تصویر زیر را مشاهده کنید.

این اولین بار نیست که موسکیتی از شبکه های اجتماعی خود، برای به اشتراک گذاشتن چیزی از این فیلم استفاده می نماید. چه معرفی کالی در نقش سوپرگرل باشد یا نشان دادن لباس غرق در خون کیتون در نقش بتمن اما به نمایش گذاشتن یک لباس کاملا جدید برای فلش مطمئنا برای کسانی که بیش از 30 سال منتظر بوده اند تا شخصیت دلخواه خودشان را روی پرده سینما ببینند هیجان انگیز است. لباس میلر در لیگ عدالت به گونه ای بود که گویی توسط یک فرد بی مهارت تهیه شده اما این لباس و نشان جدید نشانگر آن است که یا خیاطی جدید آن را ساخته یا فرد قبلی مهارت های خود را بهبود بخشید.

از این موضوع که بگذریم، دیدن یکی دیگر از قهرمانان دنیای توسعه یافته دی سی با لباسی جدید، بسیار جالب است. با طلایی شدن لباس گال گدوت، جنگجوی آمازونی در فیلم زن شگفت انگیز، به نظر می رسد این تغییر فرایند همچنان ادامه دارد و پوشش زاکاری لوی هم برای نقش شزم تغییرات مناسبی داشته باشد. با نزدیک شدن به مراحل پایانی فراوری فیلم فلش، احتمالا باید منتظر باشیم تا موسکیتی و دی سی، فیلمی با جذابیت بصری بیشتر و پر رنگ و لعاب تر از آنچه که انتظار داریم را به نمایش بگذارند. دی سی بارها اظهار داشت که به موفقیت این فیلم در گیشه بسیار امیدوار است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1094

به "تصویری از فیلم فلش لوگوی لباس جدید او را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از فیلم فلش لوگوی لباس جدید او را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید