تخصیص جایزه 75 هزار دلاری به استارت آپی که نانوجوهر ضدویروس و باکتری می سازد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، استارت آپ گرافن کامپوزیتس که به تازگی نانوجوهر ضدویروس و باکتری توسعه داده، جایزه 75 هزار دلاری از یکی از شتابدهنده های رودآیلند دریافت کرده است.

تخصیص جایزه 75 هزار دلاری به استارت آپی که نانوجوهر ضدویروس و باکتری می سازد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت گرافن کامپوزیتس (Graphene Composites) پیروز به دریافت جایزه 75 هزار دلاری چالش 2020 MassChallenge شتاب دهنده رودآیلند شد.

سندی چن مدیرعامل و بنیانگذار این استارت آپ گفت: داشتن فرصتی برای عضویت در چنین برنامه شتاب دهنده جهانی معتبری برای ما به عنوان یک شرکت نوپا یک تجربه باورنکردنی است. دسترسی به رهبران تجاری نوآور و ماهر، منابع و شرکاء مختلف و همچنین مجاورت با گروه های مختلف در چهار ماه گذشته فرصت قابل توجهی را برای رشد ما فراهم کرده است. ما قدردان MassChallenge هستیم.

در دوره ای که این شتاب دهنده راه اندازی کرده است، استارت آپ هایی از سراسر جهان از مشاوره های تخصصی بهره مند شده و برنامه های آموزشی متناسب با فعالیت های خود دریافت می کند. همچنین این استارت آپ ها از مشارکت های شرکتی و منابع صنعتی برخوردار می شوند.

در ماه ژوئن MassChallenge Rhode Island از 30 استارت آپ از سه کشور و چهار ایالت برای حضور در این شتاب دهنده دعوت کرد تا در اولین شتاب دهنده مجازی خود شرکت کنند و استارت آپ های برنده از طریق یک دوره رقابت زنده مشخص می شوند.

گرافن کامپوزیتس می گوید که ما شرکتی نوآور در حوزه مهندسی نانومواد در رودآیلند هستیم که به دنبال ارائه محصولاتی برای تغییر زندگی هستیم. در این شرکت ما از گرافن و دیگر نانومواد برای تولید محصولات با قابلیت تغییر زندگی استفاده کرده و کامپوزیت هایی قوی و سبک تولید می کنیم که بیشترین مقاومت را در برابر ویروس و باکتری داشته باشد.

این شرکت مدعی است که به عنوان یکی پیشروان حوزه گرافن بوده که قادر به ترکیب علم است و می تواند محصولات جدیدی را توسعه و تجاری سازی کند. به اعتقاد این شرکت، گرافن کامپوزیتس این امکان را دارد که فناوری خود را با طیف وسیعی از محصولات ترکیب کند.

این شرکت به تازگی فرمولاسیون جوهر نانوذرات نقره/ گرافن را توسعه داده که می توان از آن برای از بین بردن بیشتر ویروس ها و باکتری ها استفاده کرد. این جوهر را می توان روی پارچه ها از جمله ماسک قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 720

به "تخصیص جایزه 75 هزار دلاری به استارت آپی که نانوجوهر ضدویروس و باکتری می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص جایزه 75 هزار دلاری به استارت آپی که نانوجوهر ضدویروس و باکتری می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید