تا پایان سال 98 بلیط اتوبوس از کرج را با تخفیف بخرید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، کرج پس از تهران بزرگ ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب ایران کوچک داده شده است. همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان تر است و در میان کلان شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ 3/14 درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد. به دلیل رشد بالای جمعیت، مهاجرپذیری و بالا بودن تعداد جوانان، روزانه اتوبوس های مسافربری زیادی از ترمینال شهید کلانتری کرج به دیگر شهرهای کشور حرکت می کنند. ساکنین شهر کرج و مسافرانی که به کرج سفر کرده اند، برای تهیه بلیط اتوبوس باید به یکی از شرکت های مسافربری مستقر در ترمینال کلانتری مراجعه کنند و بلیط مدنظرشان را بخرند. ولی آیا در عصر ارتباطات لازم است که برای تهیه بلیط اتوبوس به ترمینال مراجعه کرد؟

تا پایان سال 98 بلیط اتوبوس از کرج را با تخفیف بخرید

بازارگاه معتبر ترین سایت اینترنتی فروش بلیط اتوبوس

بازارگاه از جمله جامع ترین سایت های فروش بلیط اتوبوس است که علاوه بر تسهیل خرید بلیط اتوبوس، خدمات دیگری از جمله خرید بلیط اتوبوس بین راهی و اجاره اتوبوس دربستی را به مسافران ارائه می دهد. شرکت های مسافربری بسکمک در سامانه بازارگاه عضو می باشند که از جمله می توان به شرکت مسافربری بیتا کرج یا همان ترابر بی تا کرج اشاره کرد. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

شرکت مسافربری ترابر بی تا کرج (TBT)

شرکت مسافربری تی بی تی کرج (ترابر بی تا) در ترمینال شهید کلانتری، یکی از بزرگترین شرکت های مستقر در این پایانه مسافربری می باشد که روزانه سرویس های متعددی را در راستاهای مختلف پشتیبانی می کند. از جمله راستاهای پرتردد این شرکت می توان به راستا کرج به اصفهان، اهواز، کرمانشاه، مشهد و... اشاره کرد. این شرکت با در اختیار داشتن اتوبوس های لوکس VIP یا اصطلاحا تک صندلی، یک تجربه عالی را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله امکانات اتوبوس های این شرکت، صندلی های تخت شو و مانیتوردار است که توسط رانندگانی مجرب و باتجربه هدایت می شوند.

خرید بلیط اتوبوس آنلاین از تی بی تی کرج

مسافران مستقر در کرج می توانند، بلیط اتوبوس کرج اصفهان، بلیط اتوبوس کرج تبریز، بلیط اتوبوس کرج اهواز، بلیط اتوبوس کرج کرمانشاه، بلیط اتوبوس کرج مشهد را در سایت بازارگاه از شرکت بی تا کرج تهیه کنند. علاوه بر سایت بازارگاه با دانلود اپلیکیشن بازارگاه می توانید بلیط اتوبوس کرج را همیشه در جیب خود داشته باشید.

خرید بلیط اتوبوس از مبدا کرج با استفاده از کوپن تخفیف بازارگاه

جهت کاهش هزینه های سفر خود می توانید بلیط اتوبوس خود را همراه با تخفیف خرید کنید. سامانه بازارگاه به همین دلیل اقدام به ارائه کوپن تخفیف خرید بلیط اتوبوس جهت رضایت مسافران کرده است. توسط کوپن تخفیف سایت بازارگاه شما می توانید بلیط اتوبوس خود را ارزان تر از همیشه بخرید. برای استفاده از این کوپن تخفیف کافیست سرویس هایی که آیکن جایزه سبز رنگ در کنارشان قرار گرفته است را انتخاب کنید و در قسمت کوپن تخفیف عبارت bazargah98 را بنویسید تا تخفیف بر روی خرید شما اعمال شود و بلیط سفرتان را ارزان تر بخرید.

بازارگاه به صورت شبانه روزی آماده کمک و پاسخگویی به سوالات و مسائل احتمالی شما همراهان همیشگی می باشد. شما می توانید با شماره تلفن 09129090377 با ما در تماس باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 125

به "تا پایان سال 98 بلیط اتوبوس از کرج را با تخفیف بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا پایان سال 98 بلیط اتوبوس از کرج را با تخفیف بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید