تابلو روان و تلویزیون شهری چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارند؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، برترین ابزار تبلیغاتی در منطقه ها پرترافیک مانند کنار بزرگراه ها و خیابان ها، تابلو روان و تلویزیون شهری است؛ بدین ترتیب رانندگان و عابران پیاده آن ها را به خوبی می بینند. این ابزارهای مبلمان شهری به دو روش گوناگون آفلاین و آنلاین قابلیت اجرا داشته و می توانند انواع محتوای تبلیغاتی کسب و کار مانند فیلم و عکس را با کیفیت مطلوب به نمایش درآورند. لذا نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات کسب و کارها ایفا می نمایند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تابلو روان و تلویزیون شهری چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارند؟

بیشترین تعداد بازدید و نتیجه را دارند

تبلیغات تابلو روان و تلویزیون شهری (آشنایی با قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری) مناسب استفاده از یک آگهی در مقیاس بزرگ برای بازاریابی یک شرکت، نام تجاری، محصول، خدمات و یا کمپین است. این نوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی از برند و کسب و کار (یا محصول یا کمپین) شما بسیار مؤثر است. از آنجایی که این تابلوها در منطقه ها شلوغ نصب هستند، در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بیشترین تعداد بازدید و نتیجه را دارند.

چرا از تابلو روان و تلویزیون شهری برای تبلیغات استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال باید واضح باشد. تبلیغات در تابلو روان و تلویزیون شهری برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص، ایجاد قرار گرفتن در معرض مکرر، جلب توجه افراد و موارد دیگر عالی است. این نوع تبلیغات، بازاریابی هدفمند جغرافیایی است.

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی در نظر بگیرید، مخاطبان هدف شما هستند. شما می خواهید مطمئن شوید که پیغام خود را در مقابل افراد مناسب دریافت می کنید. اگر موقعیت مکانی یا منطقه خدماتی نسبتاً محدودی دارید، تابلو روان و تلویزیون شهری به شما این امکان را می دهند که در این زمینه پیروز شوید.

وقتی پیغام خود را روی یک تابلو روان یا تلویزیون شهری قرار می دهید، خواهید فهمید مردم پیغام شما را در کجا دیده اند. شما می توانید به جاده ای که تابلویتان در آن است دقت کنید و ایده خوبی از اینکه مردم از کجا می آیند و می فرایند، بیابید.

جنبه موقعیت مکانی تابلو روان یا تلویزیون شهری به شما این امکان را می دهد که در خصوص بودجه خود استراتژیک باشید. بیلبوردهای تبلیغاتی در منطقه ها حاشیه شهر قیمت کمتری نسبت به تابلوهای تبلیغاتی در منطقه ها شهری و پرترافیک دارند. با این روش، می توانید با هزینه کمتر به مخاطبان نسبتاً زیادی دست پیدا کنید.

تاثیر پیغام های خاص بر فکر رانندگان و عابران

بعضی از پیغام ها برای تابلو روان یا تلویزیون شهری بهتر از دیگران هستند. مردم به طور منظم در کنار بیلبوردها رانندگی می کنند، اما تمایل دارند به سرعت از کنار آنها عبور کنند، مگر اینکه منطقه به علت ترافیک شدید شناخته شده باشد. پیغام هایی که به راحتی قابل هضم و عملی هستند بسیار مؤثر هستند. یک مطالعه از مردم خواست تا در خصوص تعامل خود با تابلوهای تبلیغاتی صحبت کنند. بیایید به پاسخ آنها نگاه کنیم.

توجه داشته باشید که اطلاعات ساده، واضح و قابل اجرا بیشترین تأثیر را داشت. انواع تابلو روان یا تلویزیون شهری تقریباً در سطح ناخودآگاه کار می کنند، پیغام آنها در حالی که مردم روز به روز از کنار آنها می رانند در فکر شان نقش می بندد. پیغام هایی که شوخ آمیز، حساس به زمان یا مربوط به نیازهای فوری هستند، همگی تأثیر زیادی بر رانندگان دارند.

قدرت تابلو روان یا تلویزیون شهری را نادیده نگیرید

بسیاری از مردم قدرت خرید تابلو روان و تلویزیون شهری را دست کم می گیرند، زیرا برداشت شان از تابلوهای تبلیغاتی، ادراکات قدیمی است. بیلبوردهای دیجیتال این ابزار تبلیغاتی را وارد قرن بیست و یکم نموده اند و به بیلبوردها اجازه می دهند تا از آخرین فناوری بهره کامل ببرند.

به جای استفاده از یک تصویر دائمی، تابلو روان یا تلویزیون شهری دیجیتال اساساً صفحه نمایش های کامپیوتری بزرگی هستند که می توانند برای نمایش پیغام ها به طرق مختلف برنامه ریزی شوند. همه چیز می تواند به سادگی جابجایی بین تصاویر به صورت دوره ای باشد، به طوری که چندین تبلیغ کننده بتوانند با اشتراک گذاری یک بیلبورد، هزینه ها را کاهش دهند، یا با استفاده از انیمیشن و به روز رسانی های زمان واقعی، پیچیده تر شوند.

تبلیغات تابلو روان یا تلویزیون شهری بالاتر از بقیه است

انواع تابلو روان یا تلویزیون شهری به علت حضور فیزیکی خود جایگاه منحصر به فردی در فضای تبلیغاتی دارند. آنها مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی زودگذر نیستند. آنها در کنار جاده ایستاده اند و پیغامشان بر روی بوم نقاشی غول پیکر نقش بسته است. قدرتی در تایلوهای تبلیغاتی وجود دارد که دیگر ابزارهای تبلیغاتی نمی توانند آن را بازسازی کنند. برای تعمیر تابلو روان و تلویزیون شهری با تیم پارسی ال ای دی تماس حاصل فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1447

به "تابلو روان و تلویزیون شهری چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلو روان و تلویزیون شهری چه تاثیری در موفقیت کسب و کار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید