برترین جاذبه های گردشگری دبی، دیدنی های دبی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، دبی شهری نفت خیز است در واقع در ابتدا یه دهکده روستا مانند کوچک بود برای ماهیگری ولی به سرعت توانست جایگاه خود را به عنوان یه شهر بسیار پیشرفته و توانا بدست آورد و با وجود داشتن ذخایر غنی نفتی این جایگاه را در منطقه خلیج فارس به خوبی محکم و پایدار نماید. این شهر زیبا که شهری ساحلی گرم و افتاب خیز است در عصر کنونی توانسته تبدیل به یکی از قطب های گردشگری و گردشگری منطقه، جهان و آسیا گردد و در طول یک سال آماده و پذیرای گردشگر ها و گردشگران زیادی برای بازدید از تماشای های دبی است. اگر شما هم اکنون تصمیم به سفر به دبی گرفته اید به ما اطمینان کنید و همراه ما باشید تا ما با معرفی 10 جاذبه های گردشگری دبی که برای تماشا آنها حتما باید اقدام کنید به شما کمک رسانیم. به علت واقع شدن دبی در آب های پهناور خلیج فارس و بعلاوه نزدیکی به مرزهای ایران توانسته گردشگران بسکمک را از ایران عزیز به خود جذب کند که هم اکنون با جاذبه ها و جاهای تماشای دبی که ایرانی ها و سایر گردشگران برای تماشا آن در سفر به دبی اقدام می نمایند شما را آشنا می کنیم.

برترین جاذبه های گردشگری دبی، دیدنی های دبی

برج العرب

اگر دنبال یکی از برج های لوکس و زیبا و مجلل در این شهر هستید به اینجا مراجعه کنید که یکی از معروف ترین جاهای تماشای دبی هستش. این برج خود شامل هتل است که اگر شما به هر علت از جمله هزینه بالای این هتل توانایی اقامت در آن را ندارید می توانید حداقل به بالای برج رفته و از آنجا به تماشای چشم انداز ها پایین بپردازید و لذت ببرید.

برج خلیفه

آیا می دانستید یکی از بلند ترین برج های جهان در این شهر است؟ بله برج خلیفه از بلندترین برج های جهان و از جاذبه های گردشگری دبی می باشد.

دبی مال

دنبال خرید هستید؟ می خواهید از لوکس ترین مراکز خرید تماشا کنید؟ می خواهید به بزرگترین مرکز خرید جهان سری بزنید؟ درست آمده اید دبی مال با درا بودن یک آکواریوم بزرگ، یک دریاچه و بزرگترین فواره جهان علاوه بر جاذبه گردشگری یکی از مراکز اصلی و بازارهای بزرگ محسوب میگردد و از تماشای های دبی محسوب می گردد. به اینجا حتما سری بزنید.

ساحل جمیرا

عموما شهرهای ساحلی منطقه مناسب برای آفتاب گرفتن هستن، در این ساحل که از تماشای های دبی هستش، با داشتن بستری از ماسه به خوبی می توانید به این کار بپردازید.

خور دبی

اگر طالب تماشا و سفر به دبی قدیم هستید یا اینکه به بافت قدیمی شهرها علاقه مندید و دوست دار نظاره کردن بخش تاریخی آن هستید حتما برای گرفتن یک قایق اقدام نموده و تماشای شهر با آن را از دست ندهید.

موزه دبی

همانطور که گفته شد این شهر سیر تکاملی زیادی را تا رسیدن به این نقطه پشت سر گذاشته است و تماشای های دبی کم نیستن، شما در سفر به دبی با مراجعه به موزه و مشاهده این چرخه می توانید ببینید این تغییرات چگونه انجام شده است .

باغ گل شگفت انگیز

آیا می دانید که بزرگ ترین و بزرگترین باغ گل جهان در کجا واقع است ؟ باغ شگفت انگیز با دارا بودن 45 میلیون گل بزرگترین باغ گل جهانست و یکی از زیباترین جاهای تماشای دبی هستش.

مدینه الجمیرا

برای انجام خرید اگر مایل هستید که چشم انداز ها زیبا نیز در مرکز خرید خود مشاهده کنیدو جاهای تماشای دبی رو هم ببینید؛ به مدینه جمیرا مراجعه کنید. یک مرکز خرید با چشم انداز برج العرب. بعلاوه در صورت تمایل از رستوران های آن نیز می توان استفاده کرد و بعد از خرید از فروشگاه های ممتاز آن اوقات خوشی را در رستوران ها نیز گذراند.

جزیره نخلی

این جزیره به علت شکل زیبای آن توانسته نظر گردشگران و طراحان سراسر جهان را به خود جلب نماید، این جزیره که شکلی نخل گونه دارد یکی از برترین جاهای تماشای دبی هستش و چشم انداز ای بس زیبا دارد.

دبی مارینا

اگر علاقه به غذا و خوراکی دارید و دوست دارید در کنار آن به چشم انداز ها عالی و برج های سر به فلک کشیده نگاه کنید برای آرامش و میل غذا حتما به اینجا سری بزنید به تفرجگاه ساحلی این شهر بروید و از قایق های مجلل آن بهره بگیرید و از جاذبه های گردشگری دبی تماشا کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1613

به "برترین جاذبه های گردشگری دبی، دیدنی های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری دبی، دیدنی های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید