برترین بلیط هواپیما تهران - استانبول (تور ارزان استانبول)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران- قیمت بلیط هواپیما تهران - استانبول در روز های پایانی مهر ماه سال جاری حداقل دو میلیون تومان است و این رقم را هواپیمایی های آسمان، معراج و آتا دریافت می نمایند. علاوه بر هواپیمایی های داخلی، آندولوجت که زیر مجموعه ترکیش ایرلاینز محسوب می گردد، کف قیمت بلیط تهران - استانبول را در روز های آینده دو میلیون تومان در نظر گرفته است. به جز پرواز های اکونومی، امکان خرید بلیط فرست کلاس تهران - استانبول وجود دارد که حداقل در روز های آینده این پرواز فقط از طرف هواپیمایی امارات انجام می گردد و قیمت آن نزدیک 130 میلیون تومان است.

برترین بلیط هواپیما تهران - استانبول (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از هواپیمایی های داخلی حداقل دو میلیون تومان هزینه دارد و این بلیط را هواپیمایی های آسمان، معراج و آتا می فروشند. بلیط دو میلیونی پرواز تهران - استانبول از هواپیمایی آسمان برای روز آدینه 22 مهر با هواپیمای ایر باس A340 خواهد بود. پرواز هواپمایی آتا با هواپیمای ایرباس A320 در روز شنبه 23 مهر انجام می گردد. قیمت بلیط هواپیما تهران - استانبول نیز که از سوی هواپمایی معراج در روز شنبه درحالی دو میلیون تومان اعلام شده که این پرواز با هواپیمای AB6 انجام می گردد. امکان خرید بلیط هواپما تهران - استانبول از سوی سایر هواپیمایی های داخلی مثل ماهان و ایران ایرتور نیز برای روز های به جای مانده مهر سال جاری وجود دارد.

قیمت بلیط تهران - استانبول از سوی هوپیمایی ماهان در روز های به جای مانده از مهر سال جاری حداقل دو میلیون و 200 هزار تومان است. این بلیط مربوط به پرواز روز آدینه 22 مهر می گردد که مسافران آن ظرف سه ساعت و 15 دقیقه با هواپیما ایرباس A310 از تهران به استانبول می روند. خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از هواپیمایی ایران ایر نیز حداقل دو میلیون و 450 هزار تومان تمام می گردد. این پرواز روز شنبه 23 مهر از فرودگاه امام خمیی انجام می گردد و مسافران آن با هواپیمای AB6 راهی استانبول می شوند.

خرید بلیط هواپما تهران - استانبول از هواپیمایی خارجی برای روز های خاتمهی مهر ماه دست کم دو میلیون تومان هزینه دارد. این بلیط را شرکت آندولوجت که زیرمجموعه ترکیش ایرلاینز محسوب می گردد، می فروشد و رقم دو میلیونی آن برای بلیط هواپیما تهران - استانبول مقرون به صرفه ترین گزینه خارجی در این جهت است. این پرواز روز آدینه 22 مهر انجام خواهد شد که البته صدور بلیط آن به وسیله ترکیش ایرلاینز انجام می گردد. پرواز روز شنبه 23 مهر تهران - استانبول از سوی هواپمایی ترکیش ایرلاینز دومین گزینه مقرون به صرفه قیمت خارجی در این جهت به شمار می رود. مسافران این پرواز ظرف تقریبا سه ساعت - یک و 20 دقیقه بامداد تا چهار و 15 دقیقه- با هواپیمای ایرباس A330 از تهران راهی فرودگاه استانبول می شوند.

خرید بلیط هوپیما تهران - استانبول در پرواز های فرست کلاس می تواند نزدیک 130 میلیون تومان آب بخورد. این بلیط را حداقل در روز های منتهی به خاتمه مهر فقط هواپیمایی امارات می فروشد و رقم دقیق آن 132 میلیون و 339 هزار تومان است. مسافران این پرواز ابتدا با بویینگ 777 از تهران راهی فرودگاه دبی می شوند و بعد سه ساعت و نیم توقف، با هواپیما ایرباس A380 به سمت فرودگاه استانبول می روند.

خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از هواپیمایی های قطر و فلای دبی نیز امکان پذیر است. البته پرواز های مربوط به این دو شرکت مثل پرواز های هواپیمایی امارات دو مرحله ای است. مثلا مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران - استانبول که از سوی فلای دبی 11 میلیون و 133 هزار تومان فروخته می گردد، شامل بلیط تهران - دبی با هواپیمای بویینگ 737 مکس، توقف 15 ساعته در دبی و سپس پرواز دبی - استانبول با هواپیما بویینگ 737 مکس می گردد. یا مثلا مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران - استانبول که از سوی هواپیمایی قطر 10 میلیون و 980 هزار تومان است که این یکی شامل پرواز های تهران - دبی با هواپیمای ایرباس A350 و دبی - استانبول با هواپیمای بویینگ 777 می گردد.

انواع بلیط هواپیما تهران - استانبول

شرکت

مدت پرواز

نوع هواپیما

کف قیمت

آندولوجت

سه ساعت

-

دو میلیون تومان

آسمان

سه ساعت

ایر باس A340

دو میلیون تومان

آتا

سه ساعت

ایرباس A320

دو میلیون تومان

معراج

سه ساعت

AB6

دو میلیون تومان

ماهان

سه ساعت

ایرباس A310

دو میلیون و 200 هزار تومان

ایران ایرتور

سه ساعت

ایرباس A310

دو میلیون و 400 هزار تومان

فلای دبی

10 ساعت

بویینگ 737 مکس

13 میلیون و 239 هزار تومان

قطر

10 ساعت

ایرباس A350 و بویینگ 777

10 میلیون و 980 هزار تومان

امارات (فرست)

10 ساعت

بویینگ 777 و ایرباس A380

132 میلیون و 339 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1577

به "برترین بلیط هواپیما تهران - استانبول (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بلیط هواپیما تهران - استانبول (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید