برای شیمی درمانی احتیاج به یاری دارم، امیدوارم هیچکس بیمار نشود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا آقانیا نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان که مدتی است به سرطان دچار شده، این روزها برای ادامه فرایند درمانش و شروع شیمی درمانی بین کلینیک دی در تهران و بابل محل اقامتش در رفت و آمد است.

برای شیمی درمانی احتیاج به یاری دارم، امیدوارم هیچکس بیمار نشود

آقانیا درخصوص درخواست یاری هایی که پیش از عید جهت هزینه های درمانی اش از فدراسیون های کشتی و پزشکی ورزشی داشت، گفت: رئیس و دبیر فدراسیون کشتی جویای احوالم هستند و البته حسن رنگرز نیز تا زمانی که در فدراسیون مسئولیت داشت پیگیر احوالم بود، دکتر پور سعید هم یک بار قبل از عید به دیدارم آمد، گزارشی از فرایند درمانم دریافت کرد و رفت، تماس ها پس از عید ادامه دارد اما همچنان می گویند کار در حال پیگیری است.

محمدرضا آقانیا گفت: پدرم نانواست و با تمام توان اقتصادی اش تا به امروز هزینه های درمانی مرا بر عهده داشته، اما من تا انتها خردادماه به 10 جلسه درمانی شیمی درمانی دیگر احتیاج دارم که هزینه هر جلسه شیمی درمانی بعلاوه هزینه های رفت و آمد و اقامت 5 روزه ام، واقعاً برای خانواده سنگین است.

وی اضافه نمود: با وجود تحویل مدارک پزشکی، درمانی و فیش های پرداختی بیمارستان به فدراسیون کشتی همچنان منتظر به نتیجه رسیدن فرایند اداری حمایت هستیم، در حالی که موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) و خیرین این موسسه نیز بدون هیچ وعده ای در تامین بخشی از هزینه ها، مرا حمایت کردند.

آقانیا در انتها گفت: امیدوارم هیچکس دچار بیماری نشود، برای مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم و از مردم می خواهم دعا نمایند تا هر چه زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 349

به "برای شیمی درمانی احتیاج به یاری دارم، امیدوارم هیچکس بیمار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شیمی درمانی احتیاج به یاری دارم، امیدوارم هیچکس بیمار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید