ایسوس ROG Phone 6؛ اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سری گوشی های ایسوس ROG Phone 6 در تاریخ 5 جولای معرفی خواهند شد. این رویداد به طور همزمان در تایوان، چین و ایالات متحده برگزار می گردد. اخیرا این گوشی هوشمند به همراه مشخصات آن در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده است.

ایسوس ROG Phone 6؛ اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب!

به گزارش خبرنگاران، یک افشاگرمعروف به نام ایوان بلاس اخیرا رندر های تازهی از این دستگاه منتشر نموده است. تصاویر تازه طراحی ROG Phone 6، لوازم جانبی و قاب پشتی آن را به ما نشان می دهند.

تصاویر منتشر شده نمای خوبی از لوازم جانبی فن این گوشی که AeroActive Cooler 6 نام دارد، را نشان می دهند. این گوشی هوشمند به منظور ارائه تجربه بازی بهتر، ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ به روز رسانی 165 هرتز را ارائه می دهد. بعلاوه از یک چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، یک سیستم اتلاف حرارت بهبود یافته با 30 درصد محفظه بخار بهتر و تا 85 درصد ورق گرافیت بهتر استفاده می نماید.

در زیر تصویری از قاب این گوشی را مشاهده می کنید. این قاب دارای یک بریدگی بزرگ است که دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی ROG Phone 6 با پشتیبانی از زوم اپتیکال 5 برابری را به ما نشان می دهد. این گوشی هوشمند احتمالا با یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED FHD+ 165Hz مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه، حداکثر 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

بعلاوه بر روی سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری ROG اجرا می گردد. این گوشی هوشمند دارای یک باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است. جزئیات مربوط به دوربین های آن هنوز تایید نشده است. این شرکت اخیرا ادعا نموده است که ROG Phone 6 اولین گوشی هوشمند گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1523

به "ایسوس ROG Phone 6؛ اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس ROG Phone 6؛ اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید