تور ارزان هلند: اپل باید عملکرد اپ استور را در هلند اصلاح کند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، عملکرد اپل درباره الزام توسعه دهندگان نرم افزار برای استفاده از سیستم پرداخت در اپ این شرکت و پرداخت کمیسیون 15 تا 30 درصدی از فروش کالاهای دیجیتال از مدتی قبل تحت آنالیز دقیق رگولاتورها و قانونگذاران سراسر دنیا قرار گرفته است.

تور ارزان هلند: اپل باید عملکرد اپ استور را در هلند اصلاح کند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

در این میان تحقیقات سازمان مصرف نماینده و بازارهای هلند(ACM) درباره سواستفاده اپل از قدرت خود در بازار از 2019 میلادی شروع شده بود. اما بعداً گستره تحقیق کوچک تر شد و فقط روی بازار اپ های دوست یابی را در بر گرفت.

اپل در بیانیه ای خاطرنشان کرد: ما با دستور ACM مخالف هستیم و درخواست تجدید نظر نموده ایم. اپل در بازار توزیع نرم افزار هلند موقعیت رجحان ندارد و منابع عظیمی را برای یاری به توسعه دهندگان اپ ها سرمایه گذاری نموده است.

این خبرگزاری در ماه اکتبر خاطرنشان کرد نتیجه تحقیقاتACM نشان می دهد رفتار اپل غیررقابتی است و به این شرکت دستور داد تغییراتی اعمال کند. اما این دستور تا دیروز به طور رسمی منتشر نشده بود.

طبق دستور رگولاتور، اپل قانون رقابت را نقض نموده و باید شرایط نامعقول اپ استور برای تهیه نمایندگان اپ های دوست یابی را اصلاح کند. براساس آن اپل باید به تهیه نمایندگان اپ های دوست یابی اجازه دهد از سیستم های پرداخت جایگزین استفاده نمایند.

درصورتیکه اپل دستور مذکور را اجرا نکند با جریمه ای تا سقف 50 میلیون یورو (56.6 میلیون دلار) روبرو خواهد شد.

این شرکت آمریکایی تا 15 ژانویه 2022 میلادی فرصت دارد تغییرات لازم را اعمال کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1407

به "تور ارزان هلند: اپل باید عملکرد اپ استور را در هلند اصلاح کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: اپل باید عملکرد اپ استور را در هلند اصلاح کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید