اولین شکست استقلالِ مجیدی با لشکری نصف و نیمه

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تیم فوتبال استقلال در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان نتیجه را واگذار کرد.

اولین شکست استقلالِ مجیدی با لشکری نصف و نیمه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دومین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در استادیوم جابر الاحمد کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت و با نتیجه 2 بر یک باخت. سلمان المؤشر (17 - پنالتی و 29) برای الاهلی پیروز به گلزنی شد و ارسلان مطهری (22) نیز زننده تک گل استقلال بود.

در این بازی که در گروه A رقابت ها و به میزبانی تیم عربستانی برگزار گردید، وریا غفوری در دقیقه 40 ضربه پنالتی آبی پوشان را از دست داد. این نخستین شکست استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی بود. شاگردان مجیدی با یک امتیازی که از ملاقات با الشرطه کسب نموده بودند، در رده سوم گروه A ایستادند.

تیم استقلال در حالی برابر حریف عربستانی نهاده شد که شرایط متفاوتی را نسبت ملاقاتهای قبلی خود پشت سر می گذاشت، چرا که نفراتی چون سیاوش یزدانی، علی کریمی، فرشید باقری، میلیچ، شیخ دیاباته، مهدی قائدی و محمد بلبلی را به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی برای این ملاقات را از دست داده بودند. روی نیمکت این تیم نیز نفراتی چون عظیم گوک، زکریا مرادی، حسین پورحمیدی و سینا خادم پور حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 178

به "اولین شکست استقلالِ مجیدی با لشکری نصف و نیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست استقلالِ مجیدی با لشکری نصف و نیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید