شرط کادر پزشکی استقلال برای بازگشت چه بود؟

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هرچند اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز اظهار داشت امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه بازگشته است، اما پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد نوروزی توافقی برای بازگشت به استقلال نداشته است.

شرط کادر پزشکی استقلال برای بازگشت چه بود؟

کادر پزشکی استقلال بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و در بازگشت از کشور قطر در فرودگاه چالش هایی با سه بازیکن استقلال داشتند و درگیری هایی هم انجام شده بود. البته باشگاه استقلال سه بازیکن خاطی را جریمه کرد که آنها هم درخواست استیناف دادند.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال درباره دلیل جدایی دکتر نوروزی و دکتر ستوده از استقلال گفت: اصرار دوستان کادر پزشکی بود که حکم انضباطی سه بازیکن باید رسانه ای گردد ولی من این کار را حرفه ای نمی دانستم و صِرف ابلاغ را تمام شده می دانستم چون باید جرایم در امور اقتصادی بنشیند و از قراردادها کسر گردد.

وی اضافه کرد: بنده سه شب پیش با دکتر نوروزی صحبت و خواهش کردم به تیم برگردد و حتی بنده از طرف بازیکنان از او عذرخواهی کردم. به ایشان گفتم شما برای استقلال زیاد زحمت کشیده اید و استقلال هم در هویت بخشی به شما عمل نموده است. ایشان اصرار داشت می خواهم سال جاری نباشم. از من اصرار و از او انکار.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 710

به "شرط کادر پزشکی استقلال برای بازگشت چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط کادر پزشکی استقلال برای بازگشت چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید