امکان فراهم شدن سفرهای دریایی شبانه با رعایت استانداردهای ایمنی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، با رعایت الزامات، مقررات و استانداردهای ایمنی، امکان تردد شبانه روزی مسافری و تفریحی با کشتی های بزرگ و یا کشتی های کروز در کشور وجود دارد.

امکان فراهم شدن سفرهای دریایی شبانه با رعایت استانداردهای ایمنی

به گفته محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، بستر لازم برای تردد شبانه روزی سفر و گردشگری دریایی در مراکز گردشگری دریایی کشور با رعایت استانداردهای ایمنی و الزامات، فراهم است.

محمد راستاد با تاکید بر اینکه باید در حوزه گردشگری دریایی به طور کلی از همه جاذبه هایی که وجود دارد استفاده کرد، اعلام کرد که گردشگری دریایی شبانه، یکی از این جاذبه ها است که می تواند در صورت رعایت الزامات و مسائل مختلف تحقق یابد.

وی ادامه سخنان خود اضافه نمود:

برای اینکه بتوان از ظرفیت های گردشگری در حوزه دریایی به نحو مطلوب بهره برد، باید از بعضی از مبادی و مقاصد گردشگری به عنوان مسیرهای مورد استفاده در گردشگری دریایی تعریف گردد، به طور مثال انجام گشت های تفریحی در جزیره کیش، تردد مسافری بین بندرعباس و جزیره قشم می تواند به عنوان مسیرهای مورد استفاده در گردشگری دریایی استفاده گردد.

بعضی از فعالیت ها در بخش گردشگری دریایی به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با محدودیت های خاصی همراه است که رعایت کردن آن ها ضروری است که می توان به فعالیت قایق های سبک یا فعالیت های تفریحی که در نوار ساحلی انجام می گردد در این زمینه اشاره نمود.

راستاد با بیان اینکه با رعایت الزامات، مقررات و استانداردهای ایمنی، امکان تردد شبانه مسافری و تفریحی با کشتی های بزرگ یا کشتی های کروز وجود دارد، تاکید نمود که رعایت استانداردهای ایمنی در بخش دریایی یکی از دغدغه های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی است.

عکاس عکس کاور: حسین پایدار

منبع: کجارو / خبرگزاری صدا و سیما
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1422

به "امکان فراهم شدن سفرهای دریایی شبانه با رعایت استانداردهای ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان فراهم شدن سفرهای دریایی شبانه با رعایت استانداردهای ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید