قیمت تور عمان: استراتژی هتل داری عمان به سوی ساخت هتل های مقرون به صرفه قیمت تغییر نموده است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، همزمان با اعلام سیاست های تمرکز بر توسعه هتل های میانه 2 و 3 ستاره در عربستان، مقامات گردشگری عمان نیز اعلام نموده اند که بازار تقاضا برای خدمات هتل داری میانه، هسته اصلی سیاست های استراتژیک عمان را در برنامه های گردشگری این کشور تشکیل می دهد.

قیمت تور عمان: استراتژی هتل داری عمان به سوی ساخت هتل های مقرون به صرفه قیمت تغییر نموده است

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

سلیم العماری از وزارت گردشگری عمان اعلام نموده است که با توجه به اینکه رشد جهانی بازار تامین خدمات هتل داری، گروه هایی با عایدی میانه را هدف قرار داده است، گفت که تردیدی نیست که بازار هتل داری میانه و کم تشریفاتی بشدت رو به رشد است و عمان نیز در معین استراتژی گردشگری خود میخواهد با توجه به چنین گرایش جهانی، رشد و ساخت هتل های یک، دو و سه ستاره را در راس کار خود قرار دهد.

وی یادآور شد که گرایش های جهانی در بازار و صنعت هتل داری در حال تحول است و هر چند هنوز هم بازار هتل های 5 ستاره، رو به رشد دارد اما اکنون حتی گردشگران با سطح عایدی و یا پس انداز اقتصادی بالاتر نیز در جستجوی هتل های ارزان و امکانات جدیدتری برای گذران اوقات فراغت خود در تعطیلات و سفرها هستند.

او گفت که ارائه اعتبار و بودجه برای بخش خدمات میانه در هتل داری چیزی است که در طرح های استراتژیک رشد گردشگری در آینده مد نظر قرار داده ایم.

وی بعلاوه در زمینه سرمایه گذاری در تامین زیرساخت های گردشگری در این کشور گفت:

استراتژی رشد گردشگری ما بیش از هر چیز تامین و جذب سرمایه گذاری در بخش هتل داری برای اقشار با عایدی میانه است. برای ما از نظر سرمایه گذاری اولویت نخست با توسعه و احداث خدمات هتل داری ارزان خصوصا جذب سرمایه گذاران محلی و بومی است.

او گفت که با توجه به این که بازار هتل داری میانه اکنون موتور محرکه اصلی رشد بازار هتل داری است، ما در استراتژی فعال بازاریابی خود نیز برای ارتقای بیشتر اقتصاد کشور ارایه خدمات هتل داری میانه را مد نظر قرار خواهیم داد. ما از حد هتل های استاندارد فراتر می رویم تا به میهمانان خود امکان این را بدهیم که در خانه هایی که حتی بیش از 10 اتاق ندارد و حتی در میان مردمی که در مزارع و روستاها این ساختمان ها را به اقامتگاه و هتل مبدل نموده اند، شرایط اقامتی متفاوتی را تجربه نمایند.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1341

به "قیمت تور عمان: استراتژی هتل داری عمان به سوی ساخت هتل های مقرون به صرفه قیمت تغییر نموده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت تور عمان: استراتژی هتل داری عمان به سوی ساخت هتل های مقرون به صرفه قیمت تغییر نموده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: استراتژی هتل داری عمان به سوی ساخت هتل های مقرون به صرفه قیمت تغییر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید