از بازیکنانم راضی هستم، برای صعود به پلی آف می جنگیم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم هورسان رامسر با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم شهرداری گنبد شد.

از بازیکنانم راضی هستم، برای صعود به پلی آف می جنگیم

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد گفت: هر دو تیم از نظر امتیازی و تعداد برد شرایط برابری در جدول داشتیم اما چیزی که برابر نبود، تیم گنبد تمام بازیکنانش را در اختیار داشت در حالی که هورسان از آغاز دور برگشت سه بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد. با یک پاسور نمی توان بازی را مدیریت کرد.

وی تأکید کرد: در ابتدای فصل هدفمان حفظ سهمیه لیگ برتر بود که در هفته بیست و ششم مسابقات به این هدف رسیدیم و در حال حاضر هدف دوممان صعود به مرحله پلی آف است. هنوز چیزی را از دست نداده ایم و فرصت باقی است. از بازیکنانم راضی هستم. ان شاءالله در بازی های بعد عملکرد بهتری خواهیم داشت. همان طور که می دانید 5-4 بازیکن داخل زمین، بازیکنان دسته یکی هستند. هورسان با یک میلیارد و 200 میلیون تومان تیم را برای حضور در مسابقات لیگ برتر بست. به جرأت می توانم بگویم کم هزینه ترین تیم مسابقات اما بهترین عملکرد را داشتیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان اظهارداشت: از دسته یک به لیگ برتر صعود کردیم اما بالاتر از تیم هایی مانند خاتم اردکان و شهرداری قزوین هستیم. از عملکرد تیمم راضی ام، چرا که سنگ تمام گذاشتند. هنوز امید داریم و برای صعود به پلی آف خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 898

به "از بازیکنانم راضی هستم، برای صعود به پلی آف می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازیکنانم راضی هستم، برای صعود به پلی آف می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید