اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، در سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه اختصاص داده شد.

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه

معاون مهندس و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به این استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه اختصاص داده شد، گفت: با تامین اعتبار روند اجرایی این طرح شتاب بیشتری گرفته است.

حمید ربیعی اضافه کرد: جاده گورمیزه در حدفاصل شهر اردل تا دوپلان به طول 14 کیلومتر در حال احداث است و تا به امروز از بیش از 40 درصد پیشرفت برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح همزمان با سال 88 تا انتها سال 1400، حدود 126 میلیارد تومان اعتبار جذب این طرح شده است و در اعتبارات سال 1401 نیز 66 میلیارد تومان و در اعتبارات سفر رییس جمهور 200 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است.

معاون مهندس و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جاده گورمیزه نسبت به دیگر طرح های راهسازی استان از منابع اعتباری بهتری برخوردار است، توضیح داد: چنانچه در سال های آینده نیز اعتبار خوبی به این طرح اختصاص یابد پیش بینی می گردد که این طرح در انتها سال 1403 به بهره برداری برسد.

ربیعی با بیان اینکه جاده گورمیزه مسیر شهرکرد به خوزستان را 30 کیلومتر کوتاه تر می نماید، گفت: علاوه بر آن نقاط حادثه خیز این محور نیز از جمله گردنه باجیگران حذف می گردد.

وی اعلام کرد: این محور ارتباطی دارای چهار دستگاه تونل و چهار دهانه پل است که تا به امروز سه دستگاه پل به طول 150، 125 و 50 متر حفاری شده و حفاری تونل بزرگتر این محور به طول یک هزار و 670 متر نیز رو به اتمام است و تا به امروز یک هزار و 200 متر آن حفاری شده است.

ربیعی با بیان اینکه تا به امروز عملیات خاکبرداری 70 درصد محور اردل به دوپلان اجرا شده است، اضافه کرد: بعلاوه مراحل احداث پل ها نیز در دست اجراست بطوریکه برای 2 قطعه معین پیمانکار شده است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1586

به "اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای جاده گورمیزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید