آقایان درکی از فوتبال ندارند، گفتند بازیکنِ در خانه را بازی دهید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی پس از باخت دو بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل شهرخودرو مشهد گفت: در خصوص این ملاقات صحبتی ندارم. صحبت من در خصوص قانون 11+5 برای برگزاری بازی در روزهای کرونایی است. کدام مرجع این قانون را گذاشته؟ آیا آنها با فوتبال آشنایی دارند؟ می دانند فوتبال با کدام ت نوشته می گردد؟ آیا آنها درک و شعوری از فوتبال دارند؟

آقایان درکی از فوتبال ندارند، گفتند بازیکنِ در خانه را بازی دهید

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد تند از تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزاری حتمی این ملاقات افزود: حاضرم با آنها بحث کنم که چگونه آمده اند این قانون را وضع نموده اند. آنها چه می دانند تمرین کردن چیست؟ اینها آشنایی با بازیکن، اردو، هتل رفتن و کنار هم بودن بازیکنان ندارند. درکی از ناهار و شامی که بازیکنان کنار هم می خورند ندارند. آنها هیچ چیزی نمی دانند. باید آدم های فوتبالی اینها را وزن نمایند. هیچکدام از اینها نمی دانند یک هفته مربی با 20 بازیکن کار می نماید اگر تیم 35 بازیکن هم داشته باشد نمی تواند با 10-15 تای دیگر با این شرایطی که وجود دارد کار کند.

رضایی تاکید نمود: ساعت 3 بعدازظهر دیروز تمرین داشتیم. بعد از تمرین تا امروز ظهر 12 بازیکن در اردو بودند و این هفته با ما کار کردند کرونا گرفتند. اینها اصلاً نمی فهمند فوتبال چیست. دلیل من این است که آنها چه می دانند یک بازیکن باید در 4-5 جلسه به جامانده با مربی کار کند تا بداند تاکتیک چیست و مربی از او چه می خواهد. آنها در خانه شان نشسته اند و این قانون وضع نموده اند. هیچ درکی از فوتبال ندارند. متأسفم برای ورزش مان که عده ای غیر ورزشی برای آن تصمیم اینچنینی می گیرند.

وی افزود: می گویند بازیکنی که در خانه است را روز بازی بیاور؛ از دیروز 5 بعدازظهر تا 9 صبح امروز 12 بازیکن من مبتلا شده اند. اصلاً به اردو هم نرفتیم برای اینکه حتی بازیکنانی هم که امروز بازی کردند مشکوک بودند. می خواهند تست راستی آزمایی انجام بدهند خنده دار است، بازی انجام شد چه تستی؟ برای چه کسی؟ اگر می خواستند تست بگیرند باید امروز صبح می آمدند. باید دیشب می آمدند که ما 11 کرونایی داشتیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: می خواهم جلوی اینها بنشینم و ببینم آیا می فهمند فوتبال با چه ت ایی نوشته می گردد. می گویند بازیکنانی که در خانه هستند را صدا بزنید، بیایند. براساس آن قانون 11+5 ممکن است در تیم چهار گلر منفی باشند. از 12 تا چهار بازیکن دروازه بان باشند، اینها می دانند هر پستی باید چند بازیکن داشته باشد؟!

وی تاکید نمود اینها فوتبال را نمی فهمند. جالب است باشگاه ها این قانون را قبول نموده اند. شجاعت داشته باشند و تجدید نظر نمایند. بگویند اشتباه کردیم. واقعاً می توانم بگویم فقط متأسفم. نماینده سازمان لیگ و فدراسیون می آید می گوید همه چیزهایی که می گویید درست است، اما این قوانین وضع شده است.

رحمان رضایی گفت: مگر این قوانین وحی مُنزل هستند که قابلیت تغییر ندارد؟ قوانین باید بنا به مقتضیات زمان فرق نمایند. قانون اساسی کشورها پس از یکی دو دهه تجدیدنظر و اصلاح می شوند ولی شما حدود یکسال پیش این قانون را وضع کردید. باید تجدید نظر کنید که شاید وقتش را ندارند یا برایشان مهم نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 782

به "آقایان درکی از فوتبال ندارند، گفتند بازیکنِ در خانه را بازی دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایان درکی از فوتبال ندارند، گفتند بازیکنِ در خانه را بازی دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید