7 اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز ممکن است انجام دهید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، 7 اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز باید از آن ها دوری کرد؛ حتی مسافران متبحر و متخصص هم ممکن است در طول سفر های خود به اشتباه یک رزرو بلیت گران تر از حالت معمول داشته باشند. این اتفاق ممکن است ناشی از کاهش ظرفیت، افزایش تعداد مسافران و یا کاهش تعداد پرواز های یک شرکت باشد. گاهی اوقات می توان راه کار هایی را استفاده کرد که از افزایش قیمت بلیت جلوگیری کرد. در ادامه 7 اشتباه رایج در رزرو پرواز معرفی خواهیم کرد که باید از آن ها دوری کنید.

7 اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز ممکن است انجام دهید

1. فراموش کردن فرودگاه های جایگزین ...

تعداد زیادی از شهر های عظیم بیش از یک یا دو فرودگاه مناسب دارند و شرکت های هواپیمایی سعی می نمایند که پرواز های خود را در این فرودگاه ها تقسیم نمایند. برای داشتن یک رزرو خوب می توانید قیمت پرواز شرکت های مختلف در فرودگاه های متفاوت را ببینید و آن ها را ازلحاظ قیمتی مقایسه کنید. این به شما یاری می نماید که پرواز های ارزان تری پیدا کنید.

2. پاک نکردن کوکی های سایت بعد از رزرو ...

بسیاری از شرکت های هواپیمایی و شرکت های مسافربری اینترنتی برای شناسایی شما به شیوه های گوناگون از کوکی ها استفاده می نمایند و هنگامی که از یک فروشگاه خرید می کنید و یا یک بلیت را رزرو می کنید اطلاعات شما را به صورت داده در اختیار می گیرند. بسیاری از کارشناسان سفر گزارش نموده اند که خطوط هوایی و سایت های رزرو از کوکی ها برای پی بردن به راستا های جست وجوی شما استفاده می نمایند و کوشش می نمایند که خود را در راستا جست وجوی شما قرار دهند و از این طریق شانس رزرو خود را بالا ببرند.

3. رزرو به هنگام بالا بودن قیمت ها ...

مگر در مواردی که مسافرت شما کاری باشد، وگرنه برای خرید و رزرو هواپیما وقت بیشتری صرف کنید و سعی کنید پرواز های ارزان تر را انتخاب کنید. به اسم مثال برترین زمان برای رزرو پرواز داخلی کشور ها روز سه شنبه ساعت 3 صبح است. البته برای پرواز های بین المللی این قضیه فرق می نماید و شرکت های هواپیمایی سعی می نمایند با توجه به شرایط بین المللی قیمت خود را تغییر دهند. توصیه می کنیم که قیمت ها را در طول هفته آنالیز کنید.

4. رزرو پرواز در روز ها آدینه و یکشنبه ...

خطوط هواپیمایی ترجیح می دهند که بیشتر پرواز های خود را به روز های آدینه و یکشنبه موکول نمایند و نهایت استفاده را از ایام تعطیلات ببرند. پرواز در این روز ها می تواند یک روز بسیار گران قیمت برای شما رقم بزند. اگرچه می تواند یک حیله فریبنده باشد، اما انتخاب روز های چهارشنبه و دوشنبه برای پرواز ایده آل است و می توانید از ارزان بودن قیمت ها بهره ببرید.

5. چک نکردن وب سایت های مختلف ...

شرکت های هواپیمایی برای پر کردن ظرفیت خود و جذب مسافر بیشتر ترجیح می دهد که از چند سایت مختلف برای رزرو استفاده نمایند. هر کدام از این سایت ها یک الگوریتم خاص برای فروش بلیت تعریف می نمایند و ممکن است تخفیف های ویژه هم در روز های نزدیک به پرواز در نظر بگیرند. برای یک پرواز ارزان و ارزان می توانید این سایت ها را چک کنید و قیمت مناسب را پیدا کنید.

6. نادیده گرفتن تجربه پرواز دیگران ...

کسانی که سابقه پرواز های بین المللی و طولانی مدت را دارند می دانند که شرکت های هواپیمایی گزینه هایی برای تغییر قیمت پرواز های خود در نظر می گیرند. به اسم مثال صفحه نمایش در جایگاه عقب، طرح جایگاه بهتر، محل قرارگیری پا و یا سرویس غذا مواردی هستند که می توانند قیمت پرواز را بالا ببرند. سعی کنید از تجربه دیگران در رزرو این گونه پرواز ها بهره ببرید.

7. نادیده گرفتن هزینه های جانبی دیگر ...

گاهی اوقات ممکن است یک شرکت هواپیمایی یک پرواز با تخفیف بالا به شما پیشنهاد دهد و در طول سفر با حربه های خاص همه این هزینه ها را مجدداً از شما دریافت کند. هنگام رزرو پرواز سعی کنید همه هزینه هایی که ممکن است در طول سفر به شما تحمیل گردد را آنالیز کنید، به اسم مثال استفاده از هتل فرودگاه یا هزینه حمل بار یا حتی دریافت عوارض در فرودگاه ممکن است هزینه ای بیشتر از تخفیفی که دریافت نموده اید به شما تحمیل کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1180

به "7 اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز ممکن است انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 اشتباه رایج که به هنگام رزرو پرواز ممکن است انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید