2800 هکتار مزارع کلزای میاندورود مبارزه شیمیایی شد، سطح سبز 900 هکتاری

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی میاندورود از مبارزه با آفات و بیماری ها در دو هزار و 887 هکتار از مزارع کلزای این شهرستان اطلاع داد .

2800 هکتار مزارع کلزای میاندورود مبارزه شیمیایی شد، سطح سبز 900 هکتاری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درمیاندورود، سید اسماعیل علوی از مبارزه شیمیایی با آفات، بیماری ها و علف های هرز در دو هزار و 887 هکتار از مزارع کلزای شهرستان میاندورود اطلاع داد.

وی اظهار کرد: شروع فعالیت آفت ازعلف های هرز حاشیه مزارع و باغات مجاور مزارع کلزاست که در صورت ضرورت بر کنترل شیمیایی علاوه بر سطح مزرعه حتماً بر روی علف های هرز حاشیه مزرعه و باغات مجاور نیز سمپاشی انجام گردد.

علوی با بیان اینکه یک هزار و 974 هکتار از این سطوح مربوط به مبارزه با علف های هرز بود، اضافه نمود: 400 هکتار مبارزه با علف های هرز پیش از کاشت کلزا و 974 هکتار پس از کاشت کلزا با استفاده از علف کش های بوتیران استار و لونترال بود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 513 هکتار مبارزه شیمیایی با حشرات و حلزون صورت گرفت، ادامه داد: سمپاشی برای مبارزه با حلزون، برگ خوارها، کک و سایر حشرات انجام شد.

این مسوول یادآور شد: کلزاکاران با هدایت و اخذ مشاوره از کارشناسان پهنه در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان از چگونگی مبارزه شیمیایی با آفات و علف های هرز و زمان و میزان مناسب مطلع شوند تا کمترین مصرف سموم را داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود سطح سبز کلزای این شهرستان را 932 هکتار گفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 812

به "2800 هکتار مزارع کلزای میاندورود مبارزه شیمیایی شد، سطح سبز 900 هکتاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2800 هکتار مزارع کلزای میاندورود مبارزه شیمیایی شد، سطح سبز 900 هکتاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید