20 هزار کارگر ساختمانی زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی لرستان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: بیش از 20 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی استان قرار دارند و از خدمات این سازمان بهره مند هستند.

20 هزار کارگر ساختمانی زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی لرستان

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دکتر جهانی در نشست اعضای شورای اداری این سازمان که امروز 14 مهرماه با روسای شهرستان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان تأمین اجتماعی در قبال اقشار آسیب پذیر جامعه، اظهار کرد: بیش از 20 هزار کارگر ساختمانی به عنوان یک قشر محروم در قالب بیمه شدگان مشمول یاری دولت زیر چتر تأمین اجتماعی قرار دارند تا جایی که بالغ بر 20 هزار نفر از این طیف و خانواده های آنان از حمایت های تأمین اجتماعی برخوردارند.

وی با اشاره به رسالت خطیر سازمان مبنی بر صیانت از حقوق بیمه شدگان استان، توضیح داد: تأمین اجتماعی علیرغم توجه به مصالح و منافع کارفرمایان و کوشش برای حفظ فراوری و اشتغال پایدار همیشه به صیانت از حقوق کارگران و بیمه شدگان می اندیشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان اظهار داشت: تأمین اجتماعی استان برای احراز اشتغال کارگران در کارگاه های محل اشتغال، بیش از 77 هزار فقره بازرسی از کارگاه های مشمول بازرسی در سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 635

به "20 هزار کارگر ساختمانی زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار کارگر ساختمانی زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید