تور کانادا: 10 سرگرمی سرگرم کننده در ادمونتون کانادا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ادمونتون مرکز استان آلبرتای کانادا، یک شهر تجاری مدرن و شلوغ است که دیدنی های فراوان و تفریحات سرگرم کننده بسیاری دارد. احتمالا این شهر نه تنها به خاطر برگزاری جشنواره سالانه fringe festival در آن، بلکه به علت دارا بودن عظیم ترین مرکز خرید آمریکای شمالی شناخته شده است.

تور کانادا: 10 سرگرمی سرگرم کننده در ادمونتون کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ادمونتون یکی از معدود شهرهای جهانست که در آن موش وجود ندارد. اینها شاید نکات مهمی به نظر نرسند، اما تعداد قابل توجهی از تفریحات و فعالیت های سرگرم کننده وجود دارند که باید با آنها آشنا شوید.

این شهر با فضاهای سبز زیادی پوشیده شده است و رودخانه ساسکاچوان شمالی از میان آن می گذرد. بعلاوه دارای منظره ها خیره کننده، پارک ها و حیات وحش در اطرافش می باشد.

در این مقاله به بعضی از این مراکز و فعالیت های تفریحی اشاره شده است.

1. بازدید از گالری هنر آلبرتا (AGA)

زمانی که در ادمونتون هستید قطعا باید سری به نمایشگاه های گالری هنر آلبرتا (که قبلا گالری هنر ادمونتون بود) بزنید. این گالری نمایی تازه را در میان برج ها و آسمان خراش های بلند شهری، به نمایش گذاشته است.

پس از گرفتن چندین عکس سلفی اینستاگرامی با نمای فوتوژنیک این ساختمان، وارد آن شوید تا به تماشای مجموعه ای از 6،000 قطعه تاریخی و معاصر بنشینید. این گالری هنری بر برقراری ارتباط میان انسان ها، آثار هنری و ایده ها و پیوند آنها به یکدیگر تمرکز دارد.

2. از عظیم ترین مجموعه حشرات در موزه سلطنتی آلبرتا بازدید نمایید

شما نمی توانید به ادمونتون بروید ولی از موزه سلطنتی آلبرتا، تماشا نکنید. در اینجا می توانید یک بینش واقعی از فرهنگ بومی آلبرتا به دست آورید، عظیم ترین مجموعه حشرات جهان را ببینید و از گالری حیات وحش آلبرتا تماشا کنید. اگر شما شیفته هوانوردی هستید پس ممکن است بخواهید از موزه صنایع هوانوردی آلبرتا بازدید نمایید.

3. شفق شمالی را ببینید

ممکن است شما این را ندانید اما گاهی اوقات می توانید درخشش شفق قطبی را در آسمان ادمونتون مشاهده کنید. اینجا یکی از برترین مکان های کانادا برای تماشای شاهکار مادر طبیعت است. کافی است بعد از تاریکی هوا و درست قبل از نیمه شب به نقطه ای در خارج از شهر بروید. وب سایت AuroraWatch می تواند به شما یاری کند تا برترین زمان های تماشای آسمان را پیش بینی کنید.

4. به تماشای حیات وحش در پارک ملی Elk Island بروید

یکی از برترین کارهایی که عاشقان طبیعت می توانند در ادمونتون انجام دهند، گشت و گذار در این پارک ملی است. اگر به ماجراجویی در بیرون از مرکز شهر بپردازید، دیر یا زود خود را در پارک ملی Elk Island خواهید یافت که با ماشین کمتر از یک ساعت تا شهر فاصله دارد.

آرامش این پارک ملی تضاد شدیدی با شلوغی شهر ادمونتون دارد و اگر خوش شانس باشید حیواناتی همانند گوزن قرمز شمالی، گاومیش کوهان دار، گوزن شمالی، آهوی کوهی و کایوت را خواهید دید.

جزیره Elk یک منطقه حفاظت شده است که در آن می توانید به پیاده روی، کمپینگ و تماشای پرندگان بپردازید.

5. از عظیمترین سرسره آبی سرپوشیده جهان در بازار ادمونتون تماشا کنید

این مکان مشهور جایی ست که حتما باید در ادمونتون سری به آنجا بزنید. این تفرجگاه چیزی بیشتر از یک شهر کوچک و پارک تفریحات آبی است.

در قسمت بالای مغازه های بیشمار بازار ادمونتون، یک پیست یخی، یک صخره مصنوعی، یک هتل، یک پارک تفریح و عظیمترین سرسره آبی سرپوشیده جهان قرار گرفته اند. شما می توانید بدون اینکه خسته شوید یک هفته در این بازار عظیم بمانید.

6. از Telus World of Science بازدید کنید

بازدید از مرکز علمی Telus World of Science یکی از کارهای هیجان انگیزی است که می توان در ادمونتون انجام داد. اگر عاشق جهانی طبیعی هستید، این مکان برای شما ساخته شده است. Telus یک مرکز علمی است که نمایشگاه هایی با موضوع بدن انسان، ربات ها و چیزهای دیگر دارد.

بعلاوه یک سالن تئاتر IMAX، آسمان نما، رصد خانه و یک سالن نمایش علمی دارد. در زمان سفر به این شهر باید حتما از این مرکز بازدید کنید.

7. گلخانه Muttart

یکی از عظیمترین مجموعه های گیاه شناسی کانادا را با گردش در هرم های Muttart خواهید دید. اینجا یکی از تماشای ترین منظره ها شهری ادمونتون را در خود جای داده است.

این مجموعه از سه گلخانه شهری، باغ های عمومی، سه هرم با اقلیم خاص خود (گرمسیری، معتدل و خشک) و یک هرم که بسته به فصل گل های آن تغییر می نماید، تشکیل شده است. تماشای آنها از بیرون زیباست ولی هنگامی که به درون آنجا وارد شوید خود را در محاصره صدها گیاه جالب توجه خواهید یافت.

8. به تماشای حیوانات در باغ وحش Edmonton Valley Zoo بروید

یکی دیگر از جاذبه های توریستی ادمونتون، باغ وحش این شهر است. حتما از مجموعه شگفت انگیز حیوانات و حیات وحش همانند ببرها، گرگ ها، مارها، فیل ها، گورخرها، و میمون ها چند متر فاصله بگیرید و به تماشای آنها بپردازید.

باغ وحش ادمونتون در ساحل رودخانه ساسکاچوان شمالی قرار گرفته است و باغ وحشی کوچک است که تجربه ای واقعی و سرگرم کننده از تماشای حیوانات وحشی را فراهم می نماید.

9. بازدید از شهر زیبای Jasper

کوه های راکی در کانادا به اسم یکی از زیباترین منظره ها طبیعی روی زمین محسوب می شوند و شهر ادمونتون نقطه آغاز خوبی برای بازدید از شهر کوهستانی جسپر (Jasper) در غرب آلبرتا است.

با اینکه این شهر فقط 4 ساعت با اتومبیل از غرب ادمونتون فاصله دارد اما به نظر می رسد که به جهانی دیگری قدم گذاشته اید. سفر به دامنه کوه های راکی شما را با منظره ها شگفت انگیزی روبرو خواهد نمود.

بازدید از شهرهای کوهستانی و تماشای منظره ها زیبای طبیعی، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

10. تماشای هنر محلی در پیاده روهای Whyte Avenue Art Walk

در اینجا شما می توانید از نزدیک به تماشای هنر مردم محلی بنشینید. گردش در این منطقه و تحسین کارهای هنرمندان محلی که آنها را در خیابان به نمایش می گذارند آزاد است.

این نمایشگاه تقریبا 4 کیلومتر طول دارد و در آن حدود 450 هنرمند مشغول به کار هستند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1200

به "تور کانادا: 10 سرگرمی سرگرم کننده در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 10 سرگرمی سرگرم کننده در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید