تور ترکیه ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از برداشت چای در ترکیه تا پایکوبی در تانزانیا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، عکس های این هفته نشنال جئوگرافی ما را از زمین های چای در ترکیه تا جشنی در تانزانیا به سفری کوتاه می برند.

تور ترکیه ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از برداشت چای در ترکیه تا پایکوبی در تانزانیا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

عکس های روز نشنال جئوگرافی این هفته، یک سبد از برگ های چای در ترکیه، شنای یک هشت پا در آب های اندونزی، یک آبشار و یک صبح سرد کوهستانی در ژاپن، یک جغد، بازیکنان والیبال ساحلی و پایکوبی بانوان را به نمایش می گذارد.

سبد

یک کارگر در منطقه دریای سیاه در ترکیه، برگ های چای را داخل سبد می ریزد. ترکیه یکی از بزرگ ترین تولیدنمایندگان چای در جهان است که بیشتر آن را خود کشور مصرف می نماید.

شنای شبانه

یک هشت پای جوان در حال شنا در آب های تیره و تاریک جزایر راجه آمپات، در اندونزی است. عکاس این عکس، سیمون لورنز می گوید:

هشت پاها در این مرحله از زندگی بسیار درخشان هستند و تا زمانی که به مقدار کافی، برای پایین رفتن تا آب سنگ ها بزرگ نشوند، در بخش لجه دریا شنا می نمایند.

آبشار طلایی

انوار صبحگاهی بر آبشار آرام در استان گیفو در ژاپن می تابند.

صبح کوهستانی

یک عکاس بر قله کوه دیزن در استان توتوری، دوربین خود را برای عکاسی آماده می نماید. عکاس این عکس، تاکاشی کاراکی، چنین گزارش می دهد که دمای هوای آن روز نزدیک به 30 درجه زیر صفر بود.

از دستش خلاص شو

در فلوریدا، یک جغد در حال خلاص شدن از قطرات باران است. جغدها گردن انعطاف پذیری دارند که دید ثابت آن ها را جبران می نماید.

اسپک با تمام توان

در شهر ساحلی نها ترنگ، بازیکنان والیبال ساحلی انگار در حال پرواز هستند. نها ترنگ با ساحل های زیبایش، یکی از محبوب ترین مقاصد برای آخر هفته ویتنامی ها است. بیشتر اقتصاد این شهر بر صنعت گردشگری راسخ است.

پایکوبی دسته جمعی

چند بانو در دهکده ای در غرب تانزانیا، در جشنی آواز می خوانند و پایکوبی می نمایند. تقریبا 70 درصد جمعیت تانزانیا در منطقه ها روستایی ساکن هستند.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1454

به "تور ترکیه ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از برداشت چای در ترکیه تا پایکوبی در تانزانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از برداشت چای در ترکیه تا پایکوبی در تانزانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید