یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، صبح امروز یک دستگاه اتوبوس به هنگام آماده شدن جهت ورود به شناور لندیگ کرافت در بندر پهل سقوط کرد.

یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت که یک دستگاه اتوبوس ساعت 7/56 صبح امروز به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در بندر پهل سقوط کرد.

پژمان بهرامی با بیان اینکه سرنشینان این اتوبوس به وسیله نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند، اعلام کرد که این اتوبوس با 14 سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم شده بود و در هنگام سقوط در دریا هشت سرنشین شامل پنج مسافر و سه خدمه در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه تمامی سرنشینان با کوشش نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند، گفت که این حادثه هیچ گونه تلفات جانی به همراه نداشت.

این مقام مسئول در مورد چگونگی نجات دادن سرنشینان این اتوبوس، گفت که با کوشش نیروهای مستقر در بندر پهل تمام هشت سرنشین به وسیله سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان خوب است.

بهرامی در مورد علت سقوط این اتوبوس اعلام کرد که این اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت، به علت بی احتیاطی راننده و خالی کردن ترمز، از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.

وی در انتها با اشاره به شرایط جزر دریا، ادامه داد که هم اینک کوشش برای بیرون کشیدن اتوبوس از دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی و امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم آغازشده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1365

به "یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید