گوگل به کاربران اندرویدی مژده داد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، گوگل سرویس جدیدی را تحت عنوان RCS برای گوشی های اندرویدی در آمریکا عرضه نموده که جایگزین سرویس مخابراتی پیامک یا SMS خواهد شد.

گوگل به کاربران اندرویدی مژده داد

به گزارش خبرنگاران، گوگل به تازگی برای کاربران گوشی های اندرویدی در ایالات متحده آمریکا امکان جدیدی را فراهم نموده است که جایگزین سرویس مخابراتی پیغامک یا SMS خواهد بود و به آنها اجازه می دهد به تمامی کاربران اندرویدی دیگر به راحتی پیغام دهند و به قابلیت های دیگری همچون خواندن پیغام، نماد در حال تایپ و پشتیبانی از ارسال تصویر و مکالمات گروهی مجهز خواهد بود.

در واقع این امکان همچون پیغام رسان iMessage در گوشی های آیفون است که به کاربران و دارندگان این دستگاهها اجازه می دهد که به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند و پیغام های کوتاه همانند SMS برای هم ارسال نمایند.

این اپلیکیشن که RCS یا Rich Communication Services نام دارد، در ماه گذشته از سوی گوگل به روزرسانی شد و به عنوان جایگزینی برای سرویس های پیغامکی قبلی یا SMS معرفی گردید تا کاربران گوشی های اندرویدی نیز بتوانند با استفاده از اینترنت وای فای با دیگر کاربران و مخاطبان خود به مکالمه بپردازند.

البته این قابلیت هم اکنون تنها برای کاربران آمریکایی فعال و قابل استفاده است و سایر کاربران در کشورهای دیگر باید منتظر افزوده شدن این قابلیت در ماه های آینده باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 3

به "گوگل به کاربران اندرویدی مژده داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل به کاربران اندرویدی مژده داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید