گلکسی تب S8 اولترا عضو تازه خانواده تبلت های پرچم دار سامسونگ خواهد بود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پس از مراسم رونمایی از محصولات تازه سامسونگ که در هفته گذشته برگزار گردید، به نظر می رسد اکنون مهم ترین محصولات معرفی نشده این کمپانی در امسال، خانواده تبلت های پرچم دار گلکسی تب S8 و گلکسی S21 FE باشند.

گلکسی تب S8 اولترا عضو تازه خانواده تبلت های پرچم دار سامسونگ خواهد بود
  • 4 رونمایی عظیم مراسم گلکسی آنپکد 20 مرداد سامسونگ

افشاگر معروفی با نام مستعار Ice Universe به تازگی اطلاعاتی از نسل تازه تبلت های سامسونگ منتشر نموده است که به نظر می رسد این بار به جای دو مدل در سه مدل عرضه خواهد شد.

طبق رسم هر ساله کره ای ها، سری پرچم دار گلکسی تب S در دو نسخه استاندارد و پلاس راهی بازار می شوند، اما به نظر می رسد سال جاری نسخه سومی هم در راه است که با نام گلکسی تب S8 اولترا از آن یاد می گردد. این شیوه نام گذاری تقریبا مشابه سیاست نام گذاری گوشی های پرچم دار سامسونگ است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله Ice Universe، گلکسی تب S8 اولترا از چیپست پرچم دار اسنپ دراگون 898 بهره خواهد گرفت که البته هنوز به صورت رسمی از سوی کوالکام معرفی نشده است. بعلاوه، گفته شده مانند نسل های قبل، این بار هم خبری از نسخه مجهز به چیپست های اگزینوس ساخت سامسونگ نخواهد بود.

طبق اطلاعات موجود، چیپ اسنپ دراگون 898 به هسته های پردازشی Kryo 780 مجهز خواهد بود که با حداکثر فرکانس 3.09 گیگاهرتز فعالیت می نمایند. شایعه ها به استفاده این چیپ از معماری Cortex-X2 کمپانی ARM اشاره دارند که گفته می گردد تا 16 درصد سریع تر از نسل قبلی، یعنی هسته های ساخته شده با معماری Cortex-X1 خواهد بود.

با توجه به آنچه اعلام شده است، مشخصات باتری مانند ظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع نسبت به نسل قبل بی تغییر به جای مانده اند. بنابراین، انتظار داریم گلکسی تب S8 اولترا به یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی مجهز گردد. بعلاوه، برخلاف گوشی های هوشمند سامسونگ، تبلت های این شرکت در هنگام فروش با آداپتور شارژر عرضه خواهند شد.

گزارش های قبلی از گلکسی تب S8 پلاس به مشخصاتی مانند نمایشگر 12.4 اینچی با پنل OLED، حسگر اثر انگشت درون نمایشگر و بلندگوهای چهارگانه اشاره داشتند. بعلاوه، گفته شده گلکسی تب S8 به نمایشگری 11 اینچی از نوع LCD و نرخ رفرش 120 هرتزی، حسگر اثر انگشت قرار گرفته در لبه دستگاه و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1189

به "گلکسی تب S8 اولترا عضو تازه خانواده تبلت های پرچم دار سامسونگ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی تب S8 اولترا عضو تازه خانواده تبلت های پرچم دار سامسونگ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید