چاپ تراکت: گزارش سعودی اسپورت از احتمال شکایت تراکتور، هیچ خطری النصر را تهدید نمی کند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، پایگاه خبری سعودی اسپورت با اشاره به بعضی اخبار منتشر شده در فضای مجازی از احتمال شکایت باشگاه تراکتور ایران از النصر اطلاع داد.

چاپ تراکت: گزارش سعودی اسپورت از احتمال شکایت تراکتور، هیچ خطری النصر را تهدید نمی کند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته سعودی اسپورت در روزهای گذشته بعضی از طرفداران باشگاه تراکتور از مسئولین این باشگاه درخواست کردند در مورد حضور محمد آل فتیل در ترکیب تیم النصر از این باشگاه به AFC شکایت نمایند. این مدافع حضور موفقی در ترکیب النصر مقابل تراکتور داشت و عملکرد خوبی از خودش نشان داد.

طرفداران تیم ایرانی مدعی هستند آل فتیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم الاهلی عربستان را همراهی نموده و حالا در مرحله بعدی همین دور از مسابقات در ترکیب النصر حضور دارد و در یک دوره از مسابقات با پیراهن دو تیم مختلف به میدان رفته است.

آل فتیل در خاتمه مدت قرارداد با الاهلی به اسم بازیکن آزاد به النصر پیوسته است. حالا سوال اینجاست که آیا در صورت شکایت تراکتور النصر از مسابقات لیگ قهرمانان حذف خواهد شد؟

پاسخ این است که چنین اتفاقی غیرممکن خواهد بود چون بر اساس قوانین مسابقات AFC بعلاوه نمونه های مشابه قوانین کنفدراسیون در این خصوص تغییر نموده و یک بازیکن می تواند با دو باشگاه مختلف در مراحل متفاوت مسابقات لیگ قهرمانان حضور داشته باشد مشروط به آنکه انتقال بازیکن در مهلت جابجایی اجرا شده باشد.

همانطور که در سال 2020 با موافقت AFC عبدالفتاح عسیری در مرحله گروهی الاهلی را همراهی کرد و پس از آن به النصر پیوست و با این تیم در مراحل بعدی رقابت ها حضور داشت.

بر این اساس حضور آل فتیل در ترکیب النصر کاملا صحیح و قانونی بوده و این تیم به صورت قانونی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1221

به "چاپ تراکت: گزارش سعودی اسپورت از احتمال شکایت تراکتور، هیچ خطری النصر را تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: گزارش سعودی اسپورت از احتمال شکایت تراکتور، هیچ خطری النصر را تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید