کارگردان مشهور سینما اولین رمانش را منتشر کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مایکل مان یک هفته است که با انتشار رمان مخمصه 2 در لیست کتاب های پرفروش جای گرفته است.

کارگردان مشهور سینما اولین رمانش را منتشر کرد

به گزارش مهر، مایکل مان که فراوری فیلم پرستاره فراری را از همین هفته در ایتالیا آغاز کرد، با انتشار اولین رمانش با عنوان مخمصه 2 که ادامه ای بر فیلم جنایی پرفروش او در سال 1995 است، در صدر لیست های فروش کتاب جای گرفته است.

او این کتاب را با همکاری مگ گاردینر نویسنده حرفه ای آثار هیجان انگیز نوشته و در کتاب شخصیت های پیچیده ای را که در فیلم اصلی تصویر شده اند، جای داده است.

از یک سارق حرفه ای یعنی نیل مک کاولی با بازی رابرت دنیرو تا کارگاه لس آنجلسی وینسنت هانا که آل پاچینو نقشش را ایفا نموده بود. گرچه فیلم با کشته شدن مک کاولی به وسیله هانا در خاتمه تحقیقات چند ساله این کارآگاه به خاتمه می رسد، اما این دو شخصیت پیوندی غیرقابل شرح را در رابطه خود شکل داده بودند که بیشتر در این رمان نو به آن پرداخته شده است.

این رمان 466 صفحه ای هم به عنوان دنباله فیلم و هم به عنوان پیش درآمدی بر آن عمل می نماید و ماجرا های دیگری را نیز روایت می نماید که شخصیت های دیگر فیلم از جمله کریس با بازی وال کیمر در آن دخیل بودند. در واقع داستان این کتاب از سال 1988 که هنوز مک کاولی زنده بود تا رویداد های پس از فیلم را دربرمی گیرد.

مایکل مان تحقیقاتش برای مخمصه را از اوایل 1970 که در حال تحقیق درباره رابطه دو شخصیت واقعی یعنی کارآگاهی از شیکاگو با نام چاک آدامسون و مک کاولی اصلی بود آغاز کرد. او اول این داستان را برای یک فیلم تلویزیونی در سال 1989 به کار برد و بعد 6 سال بعد در فیلم سینمایی 3 ساعته مخصمه از آن استفاده کرد.

مخمصه 2 اولین کتاب از یک قرارداد چند میلیون دلاری بین این کارگردان و انتشارات هارپر کالینز است. گفته شده مان میخواهد از این کتاب نو برای ساخت دنباله فیلم هم استفاده کند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1548

به "کارگردان مشهور سینما اولین رمانش را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان مشهور سینما اولین رمانش را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید