وسایلی که بهتر است پیش از سفر در کیف دستی خود قرار بدهید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فکر کردن به وسایل جا مانده در چمدان تان احتمالا برای شما استرس ایجاد می نماید. باید وسایل تان را طبق این دستورالعمل خبرنگاران سازماندهی کنید تا تمام ضروریات سفر در طول پرواز دم دست تان باشد.

وسایلی که بهتر است پیش از سفر در کیف دستی خود قرار بدهید

وقتی چمدان تان را تحویل فرودگاه می دهید، می دانید حداقل برای چند ساعتی با یک سری از وسایل شخصی خودتان خداحافظی نموده اید و هیچ راهی برای دسترسی به آن ها وجود ندارد. خصوصا اگر قرار باشد چمدان شما با یک پرواز جداگانه به مقصد ارسال گردد. به این ترتیب شرایط حسابی مشکل می گردد. حتی ممکن است وسایل شما اصلا به دست تان نرسد. اگر خوش شانس باشید، می بینید که چمدان تان به شیوه ای نه چندان ملایم روی نوارهای چرخان فرودگاه به دست تان می رسد. بهتر است پیش از هر سفر خودتان را برای بدترین شرایط آماده کنید.

قرار است سفری تفریحی داشته باشید، پس استرس را از خود دور کنید و این دستور العمل را مو به مو بخوانید:

لباس شنا

اگر مقصد شما ساحلی است یا قصد دارید در استخر هتل شنا کنید، لازم نیست منتظر چمدان هایتان بمانید. یک دست لباس شنا در کیف دستی خودتان قرار بدهید.

لباس زیر

حتی اگر هزار دست لباس زیر تمیز در چمدان گذاشته اید، حتما یک لباس زیر در کیف دستی داشته باشید. بعد از یک پرواز طولانی لباس تمیز حس خوبی به شما می دهد. حتی اگر قرار باشد چمدان تان را گم کنید.

کرم ضد آفتاب و نرم کننده در ابعاد مسافرتی

به محض اینکه از هواپیما پیاده شوید، پوست شما در معرض آب و هوایی کاملا متفاوت قرار می گیرد و بهتر است از آن محافظت کنید. پس یک بسته کرم ضد آفتاب و نرم کننده در کیف دستی همراه داشته باشید. شما مجاز هستید حدود یک لیتر مواد مایع، آئروسول، ژل، کرم و خمیری در کیف دستی داشته باشید. بهتر است میزان هر کدام از مواد بهداشتی که به همراه دارید کمتر از 100 میلی لیتر باشند.

کتاب

کتاب یکی از وسایل ضروری برای سفر است که نه تنها در طول پرواز، بلکه در تمام طول مسافرت شما را سرگرم می نماید.

شال

در هر شرایط آب و هوایی نوعی شال قابل استفاده است& به علاوه می توانید در هواپیما از آن به عنوان پتو بهره ببرید.

خوراکی

خوراکی مورد علاقه ی شما در سفر چیست؟ همواره کمی از آن در کیف دستی به همراه داشته باشید.

عینک آفتابی

شاید فکر کنید که بهتر است عینک آفتابی را در چمدان بگذارید تا در کیف دستی برای پاسپورت و کیف پول و دیگر وسایل ضروری جا باقی بماند. ولی بهتر است یک عینک آفتابی در کیف دستی داشته باشید. واقعیت این است که عینک آفتابی جای زیادی نمی گیرد و در طول سفر کاربرد زیادی دارد.

شارژر (برای تمام وسایل برقی)

تمام شارژرهای مورد احتیاج را در کیف دستی قرار دهید.

برق لب و مرطوب کننده ی لب

بعد از یک پرواز طولانی کمی به خودتان برسید. شما ساعت ها هوای بسته را تنفس نموده اید و احتمالا پوست لب هایتان حسابی خشک شده است. بهتر است ظاهر مناسبی داشته باشید تا عکس های سلفی قشنگ تری ثبت کنید.

کفش

مبدا پرواز با مقصد کاملا فرق دارد، پس بهتر است چند نوع کفش به همراه داشته باشید. برای سفر پاپوش های راحت در نظر بگیرید و در کیف دستی قرار دهید.

دفتر و اتوماتیک

پرواز جای خوبی برای فکر کردن است، پس اگر در حال نگاه کردن به فیلم نیستید و احتیاجی به خواب ندارید، فکرهایتان را روی کاغذ بیاورید. این نوشته ها نوعی سوغاتی برای خودتان محسوب می شوند. اگر چه عکس ها یادآور لحظات سفر هستند، ولی این نوشته ها تک تک جزئیات مسافرت را به خاطر شما می آورند.

ماسک چشم

یکی از نکات مثبت سفر این است که می توانید هر لحظه ای که اراده کنید، بخوابید. تمام آلارم ها را خاموش کنید و با ماسک چشم که یکی از وسایل ضروری برای پرواز است، خواب دلپذیری داشته باشید.

هدفون

بدون هدفون هیچ جا نروید. اگر در هواپیما یک نوزاد بد اخلاق آسایش شما را گرفته، از هدفون تان بهره ببرید. بهتر است هدفون مقرون به صرفه تهیه نکنید و مدلی را به همراه داشته باشید که دقیقا مناسب میزان ی گوش شما باشد. به این ترتیب تمام سرو صدا های مزاحم سفر فیلتر می شوند.

منبع: کجارو / bustle.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1437

به "وسایلی که بهتر است پیش از سفر در کیف دستی خود قرار بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایلی که بهتر است پیش از سفر در کیف دستی خود قرار بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید