تور دهلی: وزارت ارتباطات هند مجوز های مخابراتی را اصلاح کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بندی مبنی بر عرضه و توسعه ارتباطات ماشین به ماشین به مجوز های مخابراتی کشور هند اضافه شد.

تور دهلی: وزارت ارتباطات هند مجوز های مخابراتی را اصلاح کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خبرنگاران - وزارت ارتباطات هند مجوز های مخابراتی را برای فعال کردن ارتباطات ماشین به ماشین اصلاح کرد.

به گزارش thehindu، به گفته مسئولین DoT یک بند برای ارائه audiotex یا سرویس پاسخ صوتی تعاملی (IVRS) نیز به این دستورالعمل اضافه شده است. با اصلاح مجوز های مخابراتی در 17 ژانویه ارائه دهندگان خدمات می توانند ارتباطات ماشین به ماشین را در این کشور توسعه دهند. ارتباطات ماشین به ماشین، سرویس محرک پذیرش اینترنت 5G هستند.

در حالی که DoT دستورالعمل های M2M را می 2018 صادر نموده بود، بند مربوط به ارائه آن ها در مجوز ذکر نشده بود. طبق بخشنامه این وزارتخانه، M2M با مجوز پان-هند آورده شده است. اپراتور های مخابراتی علاقه مند به ارائه خدمات M2M در سراسر هند باید در ابتدا 3 میلیون روپیه پرداخت نمایند. بعلاوه هزینه های ضمانت بانکی عملکرد (PBG) و ضمانت بانکی اقتصادی (FBG) به ترتیب 4 و 2 میلیون روپیه است. این اصلاحیه در انواع مجوز های خدمات مخابراتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1421

به "تور دهلی: وزارت ارتباطات هند مجوز های مخابراتی را اصلاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: وزارت ارتباطات هند مجوز های مخابراتی را اصلاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید