ورود به تمام مسائل کم آبی کشور، راز و جرگلان توجه می خواهد، از مردم خجالت می کشم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرعامل بنیاد فرهنگی نیکوکاری ابراهیمی گفت: به تمام پروژه های آبی کشور در منطقه ها محروم ورود می کنم.

ورود به تمام مسائل کم آبی کشور، راز و جرگلان توجه می خواهد، از مردم خجالت می کشم

به گزارش خبرنگاران، اکبر ابراهیمی، 25 آذرماه، در آیین افتتاح ابرسانی به 18 روستای راز و جرگلان و مانه و سملقان که با مشارکت وی انجام شد، بر ضرورت توجه به آبرسانی به منطقه ها محروم تاکید نمود.

وی ادامه داد: به تمام این کمبودهای آبی در منطقه ها محروم کشور ورود می کنم و در این راستا نیز قرار شده است دولت مسائل مربوط برق رسانی به پروژه هایی که ما در سطح کشور ورود می کنیم را انجام دهد.

این خیر کشوری با تاکید بر اینکه شهرستان راز و جرگلان و مردم نجیب آن نیازمند توجه دولت ها و خیران هستند، اضافه نمود: من از این مردمی که برای افتتاح پروژه آمده اند خجالت می کشم.

ابراهیمی گفت: همه ما باید توجه کنیم که برای جلب رضایت خداوند فقط تا زمانی که زنده هستیم فرصت داریم لذا هرکسی باید درحد توانش در پی خدمت به مردم باشد.

وی تاکید نمود: رضایت خداوند هم در رضایت مردم خلاصه می گردد. هرچقدر هم آدم بیشتر به مردم خدمت نموده و از مالش برای آن ها هزینه کند خداوند بیشتر از آن را به او اعطا می نماید.

وی ادامه داد: پیش از ورود به حوزه آبرسانی، اقداماتم برای مدرسه سازی بود و اکنون که به حوزه آبرسانی ورود نموده ام، هرجایی که با دبه آب جابجا می گردد را مورد تاکید قرار می دهم.

لازم به ذکر است بنیاد فرهنگی نیکوکاری ابراهیمی 28 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای پروژه آبرسانی به 18 روستای منطقه ها محروم خراسان شمالی هزینه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1372

به "ورود به تمام مسائل کم آبی کشور، راز و جرگلان توجه می خواهد، از مردم خجالت می کشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به تمام مسائل کم آبی کشور، راز و جرگلان توجه می خواهد، از مردم خجالت می کشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید