تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره آپولو در آتن

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، هتل آپولو آتن | Apollo Hotel Athens

برای اقامت در هتل آپولو آتن Apollo Hotel Athens می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید. این هتل 3 ستاره در مرکز شهر آتن قرار گرفته است و تا ایستگاه مترو متاکسورجیو تنها 100 متر فاصله دارد. در نتیجه با 2 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو می رسید. بعلاوه بنای تاریخی آکروپولیس در 2 کیلومتری این اقامتگاه قرار گرفته است. در متن زیر خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های آتن را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آپولو آتن را مرور کنیم.

تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره آپولو در آتن

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

خدمات رفاهی هتل آپولو آتن

سال ساخت هتل به 1980 بر می گردد و امکانات فراوانی را در اختیار شما مهمانان قرار می دهد. این هتل 3 ستاره، دسترسی آسان به جاذبه های شهر را با ایستگاه مترویی که در نزدیکی خود دارد فراهم می نماید. بعلاوه میز پذیرش هتل، انبار چمدان، خدمات بلیط و گشت های درون شهری به همراه ورود و خروج سریع و بدون معطلی شما مهمانان به اتاق هایتان را فراهم می نماید. برای امکانات اتوشویی باید درخواست دهید تا برایتان آورده گردد.

اگر چه این هتل هیچ گونه پارکینگ یا خدمات شستشوی لباسی ندارد اما اینترنت وای فای رایگان را در همه اتاق ها و فضای عمومی ارائه می دهد. در صورت لزوم می توانید از خدمات فکس و فتوکپی رایگان بهره ببرید. اگر سیگار می کشید، فضای جداگانه ای برایتان در نظر گرفته شده است و تهویه مطبوع هوای تمام نقاط هتل را مناسب و سالم نگه می دارد. سوئیت عروس، اتاق خانوادگی و دیوارهای ضد صدا از دیگر امکانات هتل می باشد. ماشین برای کرایه در اختیارتان قرار داده می گردد. در میز پذیرش صندوق امانات نیز وجود دارد.

ورود حیوانات به هتل ممنوع می باشد. کارکنان هتل به زبان های یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آپولو آتن از ساعت 12 ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11:30 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. برای افراد زیر 17 سال باید یک فرد بزرگسال اتاق آن ها را تحویل بگیرد.

امکانات تفریحی هتل آپولو آتن

بر روی پشت بام هتل، تراس آفتابگیری طراحی شده است که نه تنها نمای بی نظیری از شهر آتن و آکروپولیس را به شما نمایش می دهد بلکه محلی برای صرف صبحانه نیز می باشد. می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و اطراف را با دوچرخه بگردید.

رستوران هتل

صبحانه حاضری رایگانی به صورت بوفه آماده می باشد. این هتل 2 رستوران دارد که تنها صبحانه سرو می نمایند. بعلاوه می توانید برای صرف دیگر وعده های غذایی در اطراف هتل چرخی بزنید. خدمات پذیرایی در اتاق نیز، در ساعات محدودی انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

52 اتاق هتل، اینترنت وای فای و کابلی رایگان به شما مهمانان پیشنهاد می دهند. تراسی رو به شهر، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، یخچال، خدمات اتاق، تخت نوزاد رایگان، میز مطالعه و تهویه مطبوع در اتاق ها قرار داده شده است. دیگر امکانات را نام می بریم:

  • گاوصندوق دیجیتالی
  • امکانات اتوکشی طبق درخواست
  • پرداه های ضخیم برای جلوگیری از ورود نورهای مزاحم

حمام شامل دوش، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار است. کفپوش اتاق ها سرامیک شده است و فضایی برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است. می توانید از خدمات بیدار کردن مهمانان بهره ببرید، بعلاوه ساعت رومیزی هم درون اتاق دیده می گردد. تمام دیوارها ضد صدا می باشند. خدمات نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد. برای رزرو اتاق در هتل آپولو آتن یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل آتن در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل آپولو آتن

  • اتاق دبل: 18 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق تریپل: سه تخت یک نفره، نمایی رو به شهر با متراژ 20 مترمربع مساحت دارد.
  • اتاق سینگل: این اتاق نمایی رو به شهر و 16 مترمربع مساحت دارد. یک تخت دو نفره درون اتاق گنجانده شده است و سیگار کشیدن در آن ممنوع است.
  • دوقلو استاندارد یا دبل: 22 مترمربع مساحت دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

به راحتی بسیاری از جاذبه های معروف شهر آتن را با کمی پیاده روی خواهید دید و نیازی به هزینه اضافه برای گرفتن تاکسی یا منتظر ماندن برای حمل و نقل عمومی نخواهید داشت. با 5 دقیقه پیاده روی به تئاتر ملی یونان می رسید و موزه هنرهای اسلامی تنها 10 دقیقه تا این هتل پیاده روی دارد. میدان اومونیا و ایستگاه متروی آن، موزه هنر بچه ها یونانی و بسیاری از جاذبه های آتن را در نزدیکی خود پیدا می کنید.

  • موزه صنعتی گزی- تکنوپولی: 1 کیلومتر است که با ماشین 7 دقیقه راه خواهد بود. با 18 دقیقه پیاده روی نیز، به این موزه دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • ایستگاه متروی کرامیکوس: 1 کیلومتر فاصله دارد و حدود 16 دقیقه پیاده روی دارید تا به این ایستگاه مترو برسید.
  • ناحیه خرید ارمو: تنها 1 کیلومتر دورتر بوده و حدود 20 دقیقه پیاده روی دارید تا بتوانید به مرکز خرید برسید.
  • میدان موناستیراکی: 1.1 کیلومتر فاصله است که پیاده حدود 15 دقیقه تا این مکان ها راه خواهید داشت. با تاکسی 7 دقیقه ای و با مترو 11 دقیقه ای به این میدان می رسید.
  • موزه باستان شناسی آتن: تا شما تنها 16 دقیقه پیاده روی یا 9 دقیقه رانندگی دارد. چرا که در 1.1 کیلومتری هتل قرار گرفته است.
  • خیابان ادریانو: 1.4 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 15 دقیقه ای و با مترو 12 دقیقه ای به این جاذبه ها می رسید. پیاده هم 20 دقیقه راه خواهید داشت.
  • آکروپولیس: فاصله این مکان تا هتل 6 کیلومتر بوده که با تاکسی 14 دقیقه و پیاده هم، 25 دقیقه طی این راستا طول می کشد. مترو خط M2 هم 17 دقیقه ای به این محل می رسد.
  • محله آنافیوتیکا: 1.6 کیلومتر دورتر است که با ماشین 15 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود نیم ساعت و با مترو 13 دقیقه این راستا، طول می کشد.
  • پارتنون: تنها 1.6 کیلومتر فاصله داشته که حدود 25 دقیقه پیاده روی دارید تا این بنای تاریخی برسید. با تاکسی 15 دقیقه راه دارید.
  • ادیوم هرودوس آتیکوس: 1.7 کیلومتر دورتر بوده که رسیدن به این مکان با پای پیاده، تنها 25 دقیقه زمان می برد. تاکسی نیز 15 دقیقه ای شما را در این مکان پیاده می نماید.
  • : 6 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی 35 دقیقه زمان می برد که به هتل برسید.

موقعیت هتل آپولو آتن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

یونان، آتن 104 36، آچیلئوس 10

Achilleos 10, Athina 104 36, Greece

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1456

به "تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره آپولو در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: معرفی هتل 3 ستاره آپولو در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید