معبد زیبای کک لوک سی مالزی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این معبد یکی از زیبا ترین و بزرگترین معابد بودایی جنوب شرق آسیاست و واقعا ارزش تماشا را دارد.ساخت این معبد 20 سال طول کشیده است و شامل باغ ها و مجسمه های زیبا و یک حوض لاک پشت است.

معبد زیبای کک لوک سی مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

معابد بودایی فراوانی در منطقه پنانگ در مالزی وجود دارند. اما هیچ کدام از آنها توانایی رقابت از نظر زیبایی و معماری را با معبد کک لوک سی - Kek Lok Si - را ندارند. معماری سنتی این معبد، حس خوبی به بیننده القا می نماید. Kek Lok Si، مکانی بسیار مقدس و روحانی برای بودایی های سراسر دنیاست.

بودایی های پنانگ ترجیح می دهند برای عبادت و بازیافتن آرامش درون خود به این معبد بروند. این مکان علاوه بر عبادتگاه و مقدس بودن، جاذبه گردشگری بسیار زیبایی هم هست. مسافرینی که به مالزی و استان پنانگ سفر می نمایند، حتما از این معبد تماشا می نمایند. Kek Lok Si برترین مکان برای بازیابی آرامش است.

این معبد شامل انواع مجسمه های عظیم و کوچک از خدایان بودایی است. سالن ها و گالری های متعددی هم دارد که هر کدام برای منظور مشخصی، کاربر دارند. بسیاری از جشنواره ها و رویدادهای مهم شهر پنانگ در این معبد برگزار می شوند. معبد Kek Lok Si در میان محلی و به زبان خود آنها Penang Hokkien به معنای معبد سعادت عالی نامیده می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1175

به "معبد زیبای کک لوک سی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد زیبای کک لوک سی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید