فیلم، چگونه دروغگویی ترامپ باعث شیوع کرونا در آمریکا شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رسانه های اجتماعی آمریکا در یک فیلم و توسط یک نمودار، چگونگی شیوع کرونا در این کشور را به دلیل بی تفاوتی و دروغگویی رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

فیلم، چگونه دروغگویی ترامپ باعث شیوع کرونا در آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عدم جدی دریافت بحران شیوع ویروس کرونا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باعث افزایش خشم و نارضایتی عمومی در میان مردم این کشور شده است.

بنابر ویدیوئی که در رسانه های اجتماعی آمریکا در حال انتشار است، سخنان و واکنش رئیس جمهور این کشور از ابتدای آغاز شیوع کرونا در آمریکا منتشر شده است.

این ویدئو که یک نمودار ابتلا و شیوع ویروس کرونا در آمریکا است از ابتدای 20 ژانویه (30 دی ماه) که این ویروس تازه در این کشور شیوع پیدا کرده بود را نشان می دهد و به تدریج و طی روزهای بعد شیب نمودار به شدت صعودی می شود که نشان دهنده شتاب ابتلا و شیوع این ویروس در آمریکا است.

ترامپ در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در آمریکا گفت که این موضوع فریبکاری دیگر دموکرات ها است. چند روز بعد و در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا دو رقمی شده بود مدعی شد که دولتش کاملا شیوع کرونا را تحت کنترل دارد و فقط یک نفر که از چین آمده به این ویروس مبتلا است.

با گذشت چند روز و در حالی که شمار مبتلایان رو به افزایش گذاشته بود گفت که این ویروس به زودی ناپدید می شود.

در اواخر ماه فوریه (نیمه اول اسفند) و در حالی که مبتلایان به کرونا در آمریکا از 50 نفر فراتر رفته بودند وی مدعی شد که تنها 15 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا هستند که اوضاع آنها رو به بهبودی است.

با سه رقمی شدن مبتلایان به کرونا در آمریکا، ترامپ همچنانه رویه تحسین از دولت خود درباره مقابله با کرونا را ادامه داده و مدعی شد که دولت وی بسیار خوب در حال کنترل شیوع این ویروس بوده و شمار مبتلایان را کم نگه داشته است.

11 مارس (21 اسفند) روزی بود که سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که شیوع کرونا به سطح همه گیری جهانی رسیده است. در این تاریخ مبتلایان به کرونا در آمریکا از 300 نفر فراتر رفته بودند اما دولت ترامپ همچنان این موضوع را جدی نگرفته بود و تست کرونا در این کشور با هزینه گزاف بیش از 1200 دلار انجام می شد.

اما پس از آنکه شمار مبتلایان رسمی به کرونا در آمریکا از مرز 1000 نفر فراتر رفت، ترامپ در سخنرانی اظهار داشت هر کسی که نیاز به تست کرونا داشته باشد از وی این تست انجام خواهد شد.

با جدی تر شدن شیوع گسترده کرونا در آمریکا و فراگیر شدن آن در تقریبا تمامی ایالت های این کشور ترامپ شیوع این ویروس را نقطه کور جهان توصیف کرد.

در خاتمه این فیلم و پس از کنترل خارج شدن شیوع کرونا در آمریکا، ترامپ می گوید به هیچ وجه مسئولیت این موضوع را نمی پذیرد.

این فیلم در بخش خاتمهی از ترامپ می خواهد تا دروغگویی را متوقف کرده و به سخنان کارشناسان بهداشت و درمان گوش فرا دهد.

بر اساس آخرین آمار، طی 24 ساعت گذشته ابتلای 1033 نفر دیگر به کرونا در آمریکا اعلام شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به 5 هزار و 700 نفر برسد.

طبق آخرین نظرسنجی انجام شده، کمتر از 40 درصد مردم آمریکا به صحبت ها و اطلاعات ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور اعتماد دارند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 286

به "فیلم، چگونه دروغگویی ترامپ باعث شیوع کرونا در آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، چگونه دروغگویی ترامپ باعث شیوع کرونا در آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید