فریدون آسرایی، راضی در ونکوور!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فریدون آسرایی در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی گذاشته که کنار ماشین پلیس ونکوور ایستاده و متن پست نشان از سرزندگی و شاداب بودنش داره.

فریدون آسرایی، راضی در ونکوور!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فریدون آسرایی توی این پست صحبت از اوقات خوب، عشق، نیک اندیشی، تندرستی و کلی چیزای خوب دیگه نموده. البته از یک هنرمند روح لطیف این چنینی دور از انتظار نیست و بسیار خوشحالیم که بین این همه غم و غصه و درد و رنج یه نفرم پیدا شد که بیاد و دو کلمه حرف خوب بزنه. بعدشم یه شعر از سهراب سپهری آورده که میگه دلخوشم با نفسی حبه قندی چایی، صحبت اهل دلی، فارق از همهمه جهانیی، دلخوشی ها کم نیست، دیده ها نابیناست. بعد از این پست یه سری زدیم به آمار شادترین کشورهای جهان در سال 2017 و توی این آمار دیدیم که رتبه کانادا (کشوری که جناب آسرایی درش حضور داشتن) 6 و صندلی کشورمون ایران متاسفانه 108 هستش. بنابراین شاید یه درصد محیط هم روی ایشون تاثیر گذار بوده. شایدم بر خلاف گفته سهراب همه چیز به نابینا بودن آدما بر نگرده و برخی جاها حتی شعر نیما صدق کنه که میگه نیست یک دم شکند خواب به چشم کس و لیک، غم این خفته چند، خواب در چشم ترم می شکند!

منبع: setare.com
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 752

به "فریدون آسرایی، راضی در ونکوور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون آسرایی، راضی در ونکوور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید