عکس ، ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، همانطور که در عنوان ذکر شد، زمان آن فرا رسیده است که سه مار برتر دنیا آنالیز گردد. پیتون مشبک، آناکوندا و پیتون برمه ای سه مار بزرگ سیاره زمین هستند.

عکس ، ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پیتون های مشبک به عنوان طولانی ترین مار در نظر گرفته می شوند. رکورد دنیای طول یک مار پیتون مشبک، 32 فوت و 9 و نیم اینچ است (تقریبا 10 متر) مانند آناکوندای سبز، آنها نیز شناگران عالی هستند. دانشمندان حتی این حیوانات باورنکردنی را در دریا پیدا نموده اند. پیتون های مشبک شکارچیانی در کمین هستند و از حس بویایی قوی و اندام های خود برای یافتن وعده غذایی بعدی خود استفاده می نمایند. اینها مارهای بسیار متنوعی هستند. چیز زیادی نمی تواند بین میزان بزرگ و مهارت های منحصر به فرد آنها مانع گردد!

آناکوندای سبز رنگ با وزن 550 پوند رکورد سنگین ترین مار دنیا را در اختیار دارد! طول آنها می تواند به بیش از 20 فوت برسد و ضخامت آنها به میزان یک پا باشد. میزان بزرگ این مارها شوخی نیست! آناکوندای سبز دوست دارد نزدیک آب باشد. حتی با وجود وزن و جثه بسیار زیادشان، شناگران عالی هستند. آنها در حال خوردن ماهی و حتی جگوار شکار شده اند.

پیتون های برمه ای مارهای فوق العاده بزرگی هستند. طول آنها به 23 فوت و وزن 200 پوند می رسد! آنها منقبض نماینده هستند و از میزان بزرگ و قدرتمند خود برای فشار دادن طعمه خود قبل از خوردن استفاده می نمایند. بزرگترین پیتون برمه ای که تا به حال ثبت شده 27 فوت طول و 403 پوند وزن داشت!

منبع: awsfzoo

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1623

به "عکس ، ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ماری که به میزان یک ساختمان 3 طبقه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید