طراحی آپارتمان 100 متری با چیدمان مدرن ساده به همراه پلان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، طراحی آپارتمان 100 متری به سبک مدرن با تم رنگی سفید-طوسی و استفاده وسیع از چوب در کفپوش و کابینت ها، منجر به ایجاد فضایی می گردد که در همان نگاه اول بینندگان را شیفته خود خواهد نمود. در این مطلب به معرفی دو دستگاه آپارتمان 100 متری زیبا و جادار بهمراه پلان خواهیم پرداخت که با سلیقه بسیاری از جوانان ایرانی جور درمی آید. لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما باشید.

طراحی آپارتمان 100 متری با چیدمان مدرن ساده به همراه پلان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مورد اول یک آپارتمان امروزی تزیین شده با مبلمان به سبک اسکاندیناویایی است که با حضور عناصر گرمی مثل چوب طبیعی، به میزان قابل توجهی آرامش بخش دیده می گردد. این خانه برای زوجی طراحی شده که سفرهای تجاری فراوانی در طول سال دارند و به همین خاطر خانه برای آنها حکم یک مأمن آرامش بخش دارد. در خانه دوم اما برخلاف خانه اول، حجم های منحنی شکل حکمفرمایی می نمایند. همچنین فضاها توسط پارتشین های شیشه ای از یکدیگر جدا شده اند تا روشنایی و هم بستگی فضا در داخل خانه به حداکثر خود برسد.

آپارتمان اول متراژی دقیقاً برابر با 100 متر مربع داشته و در شهر کی یف پایتخت اوکراین قرار گرفته است. همانطور که در بالا اشاره شد، آپارتمان برای یک زوج جوان طراحی شده که دائما در سفرهای کاری هستند، از این رو سعی شده دیزاین داخلی خانه در نهایت آرامش و راحتی احساس گردد. در طراحی آپارتمان 100 متری محل قرار گیری آشپزخانه، نشیمن و پذیرایی و نوع بخش بندی این دو فضا اهمیت بسیاری دارد. در اینجا اما تمام اتاق های اصلی خانه به یکدیگر متصل بوده و توسط مرزبندی رنگی از یکدیگر جدا شده اند. این عامل باعث شده جریان نور به طور پیوسته و مساوی در تمام قسمت های خانه پخش گردد.

درست روبروی میز ناهارخوری چوبی، آشپزخانه قرار گرفته که با کابینت های دو رنگ و کفپوش و دیوارپوش کمپوزیت ترازو تزیین شده است. تضاد رنگی بین قهوه ای چوب و رنگ سفید جایگاه اپن، صفحه روکابینت و تکسچر ترازو باعث شده آشپزخانه در همان لحظه اول در دید قرار بگیرد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

کفپوش های کمپوزیت ترازو تا راهروی ورودی منزل ادامه پیدا می نمایند. در حقیقت راهروی ورود ابتدا به آشپزخانه رسیده و سپس به هال اصلی می رسد.

اتاق خواب مستر نیز در نهایت آرامش و گرمی طراحی شده. حضور رنگ های قهوه ای و طوسی در کنار کوسن های قهوه ای رنگ، نمایی دنج و دوست داشتنی به اتاق خواب داده است.

ایده های جالب طراحی خانه باغ کوچک به شکل مدرن و ساده

خیلی از طراحان شاید بخاطر کافی بودن فضا، هنگام طراحی آپارتمان 100 متری، فضای حمام و سرویس بهداشتی را جدا از یکدیگر طراحی می نمایند اما در اینجا، حمام و سرویس بهداشتی یکجا بوده و و فقط توسط یک پرده ضخیم طوسی از هم جدا شده اند. در حمام از سبد های حصیری و همچنین قالی حصیری استفاده شده که گرما بخش فضا هستند. یک حوله گرم کن مدرن از جنس استیل نیز در حمام قرار داده شده تا فضای عظیم آنرا گرم کند.

و در پایین پلان این خانه 100 متری زیبا را مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که برای دو خوابه کردن خانه، می توان فضای اتاق خواب مستر را به دو قسمت تقسیم کرد. این اتاق بسیار عظیم بوده و براحتی قابلیت تبدیل شدن به دو اتاق خواب را دارد. همچنین به محل قرارگیری حمام و سرویس بهداشتی هم توجه داشته باشید که اصلا در معرض دید نیستند که این خود نکته مثبتی است.

طرح آپارتمان 80 متری بهمراه پلان سه بعدی و چیدمان کامل

و در نهایت می رسیم به طراحی آپارتمان 100 متری دوم که تمی به مراتب تاریک تر از آپارتمان اول دارد. اما وقتی به پلان خانه نگاه می کنیم، متوجه شکل عجیب و غریب آن می شویم. واقعا نمی توان هیچ شکل هندسی تعیینی را برای پلان این خانه متصور شد اما طراح با هوشمندی این فضای عجیب را به بخش های تعیینی تقسیم نموده است. فضای وسط به نشیمن و پذیرایی تبدیل شده و در دو طرف آن، آشپزخانه و سه عدد اتاق خواب قرار گرفته است.

در قسمت ورودی منزل یک آینه گرد عظیم بر روی دیوار نصب شده و زیر آن یک میز کنسول زیبا با قفسه برای نگهداری کفش قرار گرفته است. روی دیوار هم چند قلاب برای آویزان کردن چتر و کت و شلوار در نظر گرفته شده است. اما میز ناهارخوری دایره ای و جالب در اتاق غذاخوری بنوعی حکم نقطه کانونی این قسمت از خانه را دارد.

آشپزخانه اما توسط پارتیشن شیشه ای کاملا از بخش نشیمن و پذیرایی جدا شده است. این کار باعث شده آشپزخانه فضای دنج مخصوص به خود را داشته باشد. به همین خاطر در اینجا از دیزاینی کاملا متفاوت با سایر بخش های خانه خصوصا نشیمن، استفاده شده است.

آنالیز دکوراسیون داخلی و نقشه خانه 100 متری دو خوابه

در طراحی آپارتمان 100 متری معمولا از دو اتاق خواب استفاده می گردد، اما در اینجا سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است. از بین این سه اتاق خواب فقط اتاق خواب مستر از لحاظ طراحی متفاوت و جالب است. در اینجا بخاطر مساحت عظیمتر اتاق و همچنین فرم بسیار خاص اش، یک فضای تعیین به اتاق پرو لباس در نظر گرفته شده که با دیواری شیشه ای و گرد از فضای اتاق خواب جدا می گردد. در انتهای اتاق خواب نیز یک عدد سرویس بهداشتی و حمام مجزا از سایر بخش های خانه ساخته شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 871

به "طراحی آپارتمان 100 متری با چیدمان مدرن ساده به همراه پلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی آپارتمان 100 متری با چیدمان مدرن ساده به همراه پلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید