با شماری از معروف ترین رستوران های مونیخ آشنا شویم (تور آلمان)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مونیخ شهری بی مثال در جنوب شرقی آلمان بوده و در شمال رشته کوه آلپ جای دارد. در مونیخ جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود داشته و علاوه بر آنها، رستورانهای مختلفی هم در سطح شهر دیده می شوند. با ما در مقاله معروف ترین رستوران های مونیخ همراه شوید تا شما را با شماری از برترین رستوران های شهر مونیخ آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با محبوب ترین رستوران های مونیخ برایتان جالب خواهد بود.

با شماری از معروف ترین رستوران های مونیخ آشنا شویم (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

رستوران شویا

در این مورد از معروف ترین رستوران های مونیخ انواع غذاهای خوشمزه و ژاپنی طبخ می شوند. در این رستوران از مواد غذایی تازه و با کیفیت در تهیه غذاها استفاده می گردد. در منوی این رستوران می توانید نام غذاهایی همانند نودل، انواع سالاد، رامن و سوشی را مشاهده کنید. نکته جالبی که در خصوص رستوران شویا وجود دارد، این است که در آن تمامی غذاها با نهایت دقت و به شکل زیبایی تزئین می شوند.

رستوران برودینگ

در این رستوران که در سال 1990 تأسیس شده، میهمانان شاهد یک نوآوری بسیار مجذوب کننده و جالب هستند و در کنار سرو غذا می توانند جشن بگیرند. این مورد از محبوب ترین رستوران های مونیخ یک منوی در حال تغییر دارد که از 6 قسمت تشکیل شده است. در واقع، سرآشپز این مورد از برترین رستوران های شهر مونیخ در شش روز هفته باید یک منوی تازه با غذاهای تازه را برای رستوران خلق نماید. این موضوع یکی از اصول مهم رستوران برودینگ بشمار می آید که از سال تأسیس تا به امروز همچنان از آن پیروی می گردد. کارکنان رستوران نیز وظیفه دارند با نهایت حوصله این غذاهای تازه را برای میهمانان توصیف کنند تا افراد بتوانند برترین غذا را انتخاب کنند. انتخاب نوشیدنی نیز موضوع مهم دیگری است که سرآشپز رستوران به آن اهمیت ویژه ای می دهد.

کافه لوئیت پولد

در این کافه انواع دسرها و شیرینی ها سرو شده و برای قرارهای عاشقانه یکی از مناسب ترین گزینه ها بشمار می آید. کافه لوئیت پولد طراحی بسیار مجذوب کننده و چشم نوازی دارد. نکته مجذوب کننده و جالب در خصوص کافه لوئیت پولد مربوط به ویترینی بوده که در داخل کافه قرار گرفته است. در واقع، شما می توانید در این ویترین انواع مختلفی از شیرینی های لذیذ و خوشمزه با شکلهای مجذوب کننده را ببینید و هر کدام را که می پسندید، انتخاب کنید. سرآشپز این کافه فرد سرشناسی به نام آلبرت زیگلر بوده که خوش طعم ترین خوراکی ها و شیرینی ها را برای میهمانان آماده می نماید.

رستوران 181

رستوران 181 در واقع یک رستوران گردان بوده که در برج المپیک مونیخ قرار گرفته است. در رستوران 181 شما می توانید علاوه بر سرو غذا، از تماشای چشم انداز زیبایی که در مقابلتان قرار گرفته است هم نهایت لذت را ببرید. رستوران 181 دارای یک ستاره میشلن بوده و سرآشپز اوتو کخ غذاها را برای مشتریان و میهمانان آماده می نماید. این مورد از معروف ترین رستوران های مونیخ دارای یک منوی غذایی بوده که از دو بخش تشکیل شده است. بطوریکه یک بخش از آن مربوط به غذاهای آوانگارد و بخش دیگر آن مربوط به غذاهای اختصاصی و معروف رستوران هست.

رستوران دالمایر

در اینجا انواع نوشیدنی ها و غذاها برای مشتریان ارائه می شوند. نام انواع شیرینی ها و خوراکی های گوشتی را نیز می توانید در منوی این مورد از برترین رستوران های شهر مونیخ مشاهده کنید. رستوران دالمایر غذاها را با شکلهای مختلف و زیبایی تزئین می نماید تا برای مشتری مجذوب کننده به نظر برسند. منوی این رستوران متغیر بوده و هر سری غذاهای تازهی را به مشتریان معرفی می نماید. اگر به نوشیدن قهوه، چای و انواع نوشیدنی های خوش طعم علاقه دارید، بدون شک این رستوران مناسب ترین گزینه برای شما است، چرا که در قفسه های آن می توانید انواع نوشیدنی ها را پیدا کنید و سفارش دهید.

رستوران وینایولو

رستوران وینایولو فضای آرام و بسیار دلنشینی دارد و در یکی از محله های قدیمی مونیخ جای گرفت. این مورد از محبوب ترین رستوران های مونیخ انواع مختلفی از غذاها را برای میهمانان خود آماده می نماید و شما می توانید مزه انواع غذاهای ایتالیایی را نیز در این رستوران امتحان کنید. رستوران وینایولو کارکنان بسیار باهوش و خوش برخوردی دارد.

رستوران مسترز هوم

این رستوران بقدری مجلل و باشکوه است که به عمارت و کاخ شباهت دارد. رستوران مسترز هوم دکوراسیون بسیار جالب و شگفت انگیزی داشته که در همان اول کار توجه هر کسی را به خود جلب می نماید. بر روی دیوار این رستوران از پنل های چوبی استفاده شده که باعث می گردد طراحی آن بسیار زیبا و چشم نواز باشد. استفاده از وسایل عتیقه و مبلمان شیک نیز بر زیبایی این رستوران افزوده است. در این رستوران انواع غذاها طبخ می شوند که هر کدام بسیار لذیذ و خوشمزه هستند.

رستوران شوایگر

مدیریت آن برعهده یک سرآشپز معروف به نام آندرواس شوایگر هست. فضای این رستوران بسیار محبت آمیز و دلنشین بوده و در منوی آن می توانید نام انواع غذاهای فرانسوی و آلمانی را مشاهده کنید. رستوران شوایگر از محیطی سرشار از نوآوری و خلاقیت برخوردار است. این رستوران عنوان کوچکترین رستوران دارای ستاره میشلن را در مونیخ به خود اختصاص داد.

رستوران تانتریس

این رستوران که دو ستاره میشلن را از آن خود نموده، از محیط بسیار گرم و صمیمی و موسیقی برخوردار است. این رستوران نزدیک به چهار دهه بوده که فعالیت می نماید و در طول این سالها به وسیله 3 سرآشپز بسیار ماهر و سرشناس اداره شد. در این رستوران انواع غذاها سرو شده و شما می توانید هر کدام را که می خواهید سفارش دهید تا برایتان آماده کنند. قیمت غذا در این رستوران در قیاس با رستورانهای دیگر کمی بالاتر است.

رستوران Ratskeller

ساختمان این رستوران یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی و هنری مونیخ به شمار می آید. در منوی این رستوران می توانید نام انواع غذاهای بین المللی و معروف جهان را مشاهده کنید. علاوه بر آن، در این رستوران غذاهای سنتی مونیخ طبخ می شوند که پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده، مزه آنها را امتحان کنید. در این رستوران انواع نوشیدنی ها به مشتریان ارائه می شوند که افراد می توانند با توجه به ذائقه خود یکی از خوش طعم ترین آنها را انتخاب کنند. بعد از اینکه غذای اصلی خود را سرو کردید، یک دسر خوشمزه نیز سفارش دهید و حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

برترین راه برای دسترسی به این رستوران، این است که از متروی مونیخ بهره ببرید. در واقع، شما باید در ایستگاه متروی Marienplatz از قطار پیاده شوید و آنگاه می توانید در جوار ایستگاه مترو ساختمان این رستوران را مشاهده کنید. در منوی این رستوران معروف نام انواع قهوه و کیک هم بچشم میخورد و شما می توانید هر کدام را که می پسندید، به عنوان عصرانه یا دسر سفارش دهید. Kaiserschmarrn یک نوع دسر خوشمزه متعلق به منطقه استرالیا است و شما می توانید آن را در رستوران Ratskeller سفارش دهید. علاوه بر آن، در منوی این رستوران می توانید نام انواع schweinshaxe را مشاهده کنید.

این رستوران که به صومعه های قدیمی بسیار شبیه بوده، طراحی داخلی بی نظیری دارد. بر روی دیوارهای این رستوران می توانید نقاشی های بسیار زیبایی را مشاهده کنید که فرهنگ و هنر مردم آلمان در آنها به تصویر کشیده شد. در این رستوران کارکنان بسیار خوش برخورد و مودبی مشغول به فعالیت هستند و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. در طراحی داخلی این رستوران سعی شده از میزها و صندلی های چوبی استفاده گردد که این موضوع زیبایی آن را چندین برابر نموده است.

در طراحی داخلی این رستوران و قسمت های مختلف آن شیشه های رنگی بسیار زیبایی مورد استفاده قرار گرفته اند. سالن های مختلفی در این رستوران وجود دارند که تنها دکوراسیون و چیدمان آنها با یکدیگر فرق دارد. یکی از ویژگی های مثبت این رستوران وسعت بسیار زیاد آن بوده و نورپردازی های داخلی هم از جلوه های زیبای رستوران Ratskeller بشمار می آیند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1622

به "با شماری از معروف ترین رستوران های مونیخ آشنا شویم (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از معروف ترین رستوران های مونیخ آشنا شویم (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید