صفر تا صد مراحل مهاجرت منتخبین استانی کانادا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این برنامه برای نیروی کاری است که است که دارای مهارت ، تحصیلات و تجربه کاری برای یاری به اقتصاد یک استان یا سرزمین خاص باشند. می خواهند در آن استان زندگی نمایند ، و می خواهند ساکن دائمی کانادا شوند. هر استان و منطقه روال خاص خود را دارند (برنامه های مهاجرتی که گروه های خاصی را هدف قرار می دهد) و الزامات خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، در یک برنامه ، استان ها و مناطق ممکن است افراد زیر را هدف قرار دهند:

صفر تا صد مراحل مهاجرت منتخبین استانی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • دانش آموزان
  • تجار
  • کارگران ماهر
  • کارگران نیمه ماهر

موارد مورد احتیاج را آنالیز کنید.

نحوه درخواست شما بستگی به این دارد که از کدام برنامه نامزدهای استانی بهره ببرید. ممکن است لازم باشد با استفاده از فرآیند مبتنی بر کاغذ یا با روش آنلاین به وسیله Express Entry اقدام کنید. به عنوان بخشی از مراحل ، شما باید یک معاینه پزشکی را پشت سر بگذارید و یک گواهی عدم سوپیشینه دریافت کنید. هر کسی که قصد زندگی در کانادا را دارد باید این موارد را داشته باشد. برای مدیکال و بیومتریک باید به یکی از کشور های همسایه مراجعه کنید. سپس از موسسه ای بخواهید که پیکاپ ویزای شما را انجام دهد، موسسه خبرنگاران این خدمت را ارائه میکن.

فرآیند مبتنی بر کاغذ

در فرآیند مبتنی بر کاغذ: شما برای نامزدی تحت یک برنامه غیر اکسپرس انتری به استان یا قلمرو مراجعه می کنید. شما باید واجد شرایط استانی که شما را معرفی می نماید باشید. پس از معرفی شدن ، یک درخواست کاغذی برای اقامت دائم به اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهفرایندی کانادا ارسال می کنید. شما باید یک معاینه پزشکی بگذرانید و گواهی عدم سوپیشینه دریافت کنید. هر کسی که قصد زندگی در کانادا را دارد باید این مراحل را سپری کند. مدت زمان پردازش این روش بیشتر از Express Entry است.

فرایند ورود سریع یا برنامه اکسپرس انتری

در فرآیند اکسپرس ورود آنلاین ، دو روش برای اعمال وجود دارد:

شما با استان یا مناطق فدرال مورد نظر تماس می گیرید و تحت یک برنامه Express Entry درخواست پذیرش می کنید. اگر استان یا سرزمین موافقت کند که شما را نامزد انتخاب شدن در اکسپرس انتری کند ، شما یک پروفایل Express Entry ایجاد می کنید (در صورت وجود به روز کنید) و نشان می دهید که پذیرفته شده اید.

یا

شما یک پروفایل Express Entry ایجاد نموده و استانها و مناطق مورد علاقه خود را نشان می دهید. اگر یک استان یا قلمرو اعلان علاقه را به حساب شما بفرستد ، شما مستقیماً با آنها تماس می گیرید. و برای جریان Express Entry آنها درخواست می کنید: اگر پذیرفته شوید ، استان آن را به وسیله حساب شما اطلاع رسانی میکند و سپس آن را به صورت الکترونیکی قبول می کنید.

در هر دو مورد:

شما باید شرایط واجد شرایط بودن استان یا سرزمین را داشته باشید. و باید پروفایل Express Entry خود ارسال کنید و نشان دهید که حداقل معیارهای Express Entry را دارا هستید ، از جمله واجد شرایط بودن برای یکی از برنامه های مهاجرتی که تحت پوشش اکسپرس انتری است است. اگر از شما برای اپلای دعوت شده است ، یک درخواست الکترونیکی به IRCC ارسال می کنید.

منبع: اینترنت
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 641

به "صفر تا صد مراحل مهاجرت منتخبین استانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد مراحل مهاجرت منتخبین استانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید