شهر آمستردام پارکینگ های دوچرخه در زیر زمین و زیر آب احداث می نماید (تور هلند)

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، آمستردام می خواهد جایگاه ها و قفسه های دوچرخه را از خیابان بردارد تا فضا آزاد گردد و منطقه اطراف ایستگاه مرکزی آمستردام برای عابران پیاده دلپذیرتر گردد، بنابراین اگر شهروندی می خواهد دوچرخه اش را پارک کنید، باید زیر زمین برود.

شهر آمستردام پارکینگ های دوچرخه در زیر زمین و زیر آب احداث می نماید (تور هلند)

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

مردم هلند دوست دارند با دوچرخه جابجا شوند، اما در زمان پارک کردن طبعا به مشکلاتی برخورد می نمایند. پارکینگ های زیرزمینی یکی از راه های رفتن هستند، شهر آمستردام به تازگی پروژه بزرگی را در نزدیکی ایستگاه مرکزی به خاتمه رسانده است که هزاران جای پارک را زیر آب در اختیار مردم قرار می دهد.

در کوشش برای برداشتن قفسه های پارک دوچرخه در خارج از خیابان و قابل دسترس تر کردن منطقه اطراف ایستگاه مرکزی آمستردام برای عابران پیاده، شهر دو پارکینگ زیرزمینی تازه را راه اندازی کرد. نه تنها در زیر زمین، بلکه در زیر آب!

این بخشی از یک پروژه بازسازی در مقیاس بزرگ، طراحی شده معماری استودیو wUrck در روتردام بود و کارش از سال 2018 شروع شد. Stationsplein بیش از 9 متر در زیر محوطه باز ساخته شده است.

این سازه که به طور رسمی به وسیله وزیر محیط زیست، ویویان هیجن، در روز چهارشنبه (25 ژانویه) افتتاح شد، می تواند 7000 دوچرخه پارک شده را در خود جای دهد که آن را به بزرگترین مرکز پارکینگ دوچرخه در آمستردام تبدیل می نماید.

فضای داخلی روشن و مطبوع عیلرغم زیزمینی بودن یا زیر سطح آب ودن جالب است.

دومین تسهیلات پارکنیگ در بلوار IJ که دارای 4000 پارکینگ خواهد بود و قرار است ماه آینده افتتاح گردد. در هفته های آینده، قفسه های دوچرخه در خیابان برداشته می شوند تا منطقه زیبای بسیار دلپذیرتری ایجاد کند.

منابع: شهر آمستردام، wUrck

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1627

به "شهر آمستردام پارکینگ های دوچرخه در زیر زمین و زیر آب احداث می نماید (تور هلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر آمستردام پارکینگ های دوچرخه در زیر زمین و زیر آب احداث می نماید (تور هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید