طراحی پلان ویلا: سعید معروف کافی نبود؛ حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان والیبال اروپا شب گذشته (چهارشنبه) کار خود را پییگری کرد که در یکی از مهمترین این رقابت ها تیم والیبال فنرباغچه ترکیه به مصاف پروجا ایتالیا رفت و با نتیجه سنگین 3 بر صفر باخت. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 25 بر 21، 25 بر 17 به سود نماینده ایتالیا خاتمه یافت تا فنرباغچه با شکست سنگین از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا وداع کند.

طراحی پلان ویلا: سعید معروف کافی نبود؛ حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان

جهت دریافت خدمات طراحی پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تیم والیبال فنرباغچه که در گروه E این رقابت ها حضور داشت در این رقابت با بازیکنان ایرانی خود به مصاف تیم ایتالیایی رفت. سید محمد موسوی و سعید معروف دو بازیکن ایرانی فنرباغچه در این رقابت بودند که برای نماینده ترکیه بازی کردند. موسوی در این بازی توانست از 3 حمله و 2 دفاع، پنج امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

بعلاوه سعید معروف اسطوره والیبال ایران در این بازی پیروز نشد برای تیمش امتیازی کسب کند.

نماینده ترکیه در این مسابقات با دو پیروزی و چهار شکست 5 امتیازی باقی ماند و در رده سوم گروه E این مسابقات جا گرفت. تیم پروجا که یکی از قدرتمندترین تیم ها این مسابقات به شمار میرود پیش از این صدرنشینی و صعود خود را به دور بعدی این رقابت ها قطعی نموده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1424

به "طراحی پلان ویلا: سعید معروف کافی نبود؛ حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی پلان ویلا: سعید معروف کافی نبود؛ حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید