سرورهای پابجی لایت تا سه هفته دیگر خاموش و کار بازی تمام می شود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سازندگان بازی پابجی لایت تصمیم گرفتند تا سرورهای این بازی را خاموش کنند. دلیل این موضوع اعلام نشده و سازندگان بازی فقط درباره این اتفاق عذرخواهی کرده اند. البته باید بگوییم بازی پابجی لایت مخصوص کامپیوتر است و خاموش شدن آن ربطی به پابجی موبایل لایت ندارد.

سرورهای پابجی لایت تا سه هفته دیگر خاموش و کار بازی تمام می شود

بازی پابجی از بزرگترین بازی های دهه گذشته به شمار می رود. این بازی اولین پیاده سازی واقعا پیروز از سبک بتل رویال است که خود این سبک را می توان بزرگترین پدیده دنیای ویدیو گیم در چند سال گذشته دانست. البته نسخه اصلی کامپیوتری بازی پابجی پولی است و برای اجرای مناسب، به سخت افزار نسبتا قدرتمند نیاز دارد. به همین دلیل سازندگان بازی پابجی تصمیم گرفتند که نسخه سبک تر و رایگان بازی خود را به شکل محدود در برخی مناطق عرضه کنند تا بازیکنان بیشتری جذب برند پابجی شوند.

سرورهای بازی پابجی لایت بعد از حدود دو سال فعالیت بدون دلیل علنی خاموش شده اند. جالب اینجاست که این بازی هنوز از حالت آزمایشی خارج نشده بود ولی سازندگان آن تصمیم گرفتند تا به عرضه کامل نرسیده، کلا بی خیال پشتیبانی از این بازی شوند.

سازندگان بازی پابجی لایت درباره خاموش شدن سرور های این بازی نامه ای را به شرح زیر منتشر کرده اند. همچنین در این نامه درباره اینکه گویا سازندگان این بازی برای آینده برنامه دارند هم صحبت شده.

قوی ترین پیش آمد موجود این است که کل وجود بازی پابجی لایت فقط برای تبلیغ کردن بازی اصلی پدید آمده. یعنی سازندگان این بازی در مناطقی که امکان خریده شدن بازی کمتر است نسخه ای سبک و رایگان را عرضه کرده اند تا طعم بازی پابجی زیر دندان تعداد زیادی از بازیکنان برود که این بازیکنان بعد از خاتمه پشتیبانی از نسخه لایت، سراغ بازی اصلی بروند. در این صورت از همان اول قرار نبوده که پشتیبانی از بازی پابجی لایت ادامه یابد.

البته از زاویه دیگر هم می توان به این موضوع نگاه کرد که وجود داشتن بازی پابجی لایت در کنار نسخه موبایلی این بازی چندان ضروری نیست. نسخه موبایل بازی پابجی همین حالا حتی از نسخه اصلی هم بزرگتر شده. بازیکنانی که هدف اصلی عرضه بازی پابجی لایت هستند به احتمال بسیار بالایی گوشی هوشمند دارند و تجربه سبک و رایگان پابجی برای آن ها از طریق گوشی های هوشمند کاملا مقدور است. این حرکت می توان باعث شود تا گروهی از بازیکنان که سرگرم پابجی لایت هستند از این بازی جدا شده و سراغ پابجی موبایل بروند تا تعداد بازیکنان نسخه موبایلی حتی بیشتر هم بشود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1010

به "سرورهای پابجی لایت تا سه هفته دیگر خاموش و کار بازی تمام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرورهای پابجی لایت تا سه هفته دیگر خاموش و کار بازی تمام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید