سرعت باد در کبودراهنگ به 72 کیلومتر بر ساعت رسید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی تغییرات جوی در نقاط مختلف استان، وزش باد با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت کبودراهنگ را درنوردید.

سرعت باد در کبودراهنگ به 72 کیلومتر بر ساعت رسید

به گزارش خبرنگاران آنلاین،محمد حسن باقری شکیب یکشنبه 13 بهمن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان نیز سرعت باد را 50 کیلومتر در ساعت ثبت کرد.

وی گفت: سرعت باد در نقاط مختلف و در مسافت کوتاه متفاوت است و ممکن است در بعضی از نقاط شهری سرعت وزش باد به 75 کیلومتر در ساعت نیز رسیده باشد.

باقری شکیب اعلام کرد: بر اساس آنالیز نقشه های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری همراه با پایداری و آلودگی هوا پیش بینی می گردد.

وی با اشاره به اینکه از روز سه شنبه وزش باد شروع می گردد، مطرح کرد: با وزش باد شدید، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به بنر و تابلوهای تبلیغاتی در سطح استان همدان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه نمود: از روز سه شنبه به تدریج دمای هوای بیشتر نقاط استان روزانه یک تا 2 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: از روز آدینه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد استان می گردد.

باقری شکیب اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و گل تپه با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای کمینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته هشت درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر 2 درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 150

به "سرعت باد در کبودراهنگ به 72 کیلومتر بر ساعت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت باد در کبودراهنگ به 72 کیلومتر بر ساعت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید