ساخت سریال The Last of Us رسما شروع شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، این روزها بازار ساخت فیلم و سریال از بازی های ویدیوی بسیار پررونق است و اگرچه بسیاری از تجربه ها ناموفق از آب درآمده اما شرکت ها همچنان مشتاق به این کار هستند. با این اوصاف، تعجبی ندارد که سونی و ناتی داگ به سراغ ساخت سریالی از یکی از بهترین آثار خود بروند. البته، نکات امیدوارکننده ای درباره این پروژه وجود دارد که می تواند آن را متمایز کند. هرچند مدتی است که می دانستیم قرار است این سریال توسط شبکه اچ بی او ساخته و پخش گردد، اما اکنون به صورت رسمی خبر آمده که اچ بی او مجوز ساخت سریال The Last of Us را صادر نموده است.

ساخت سریال The Last of Us رسما شروع شد

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، این پروژه در حال حاضر زیر نظر کریگ مازن و نیل دراکمن و البته پلی استیشن پروداکشن، ورد گیمز و همین طور استودیو ناتی داگ در حال پیشرفت است. فرانسسکا ارسی، نایب رئیس اجرایی برنامه ریزی اچ بی او می گوید: کریگ و نیل هرکدام در مدیوم خود دارای بصیرت و چشم اندازهای ویژه ای هستند. با وجود این دو نفر و همین طور کارولین استراوس بی همتا، این مجموعاً قطعاً قادر است هم هواداران سرسخت بازی و هم افراد جدیدی را که به وسیله سریال با این اثر آشنا خواهند شد، جذب کند. ما از همکاری با ناتی داگ، ورد گیمز، سونی و پلی استیشن برای اقتباس این داستان حماسی و بسیار درگیر نماینده راضی هستیم.

یکی از مهم ترین تمایزهای این سریال با برخی از دیگر آثار اقتباسی که از بازی های ویدیویی اجرا شده اند، این است که استودیو سازنده و خالق بازی اصلی هم در خلق سریال The Last of Us نقش اساسی خواهند داشت. این قضیه می تواند ما را امیدوار کند که سریال هم وفادار به داستان اصلی باشد و هم بتواند در قالب یک سریال تلویزیونی اثر بسیار خوبی را تحویل مخاطب خود دهد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این سریال منتشر نشده اما در گذشته گفته شده بود که قرار است احتمالاً ماجرای جول و الی در بازی اول را دنبال کند.

جف فراست، رئیس استودیوهای تلویزیونی سونی پیکچرز، و اسد قزلباش، مدیر، مدیر پلی استیشن پروداکشن، در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: ما هیجان زده ایم که با اچ بی او و این تیم خلاق فوق العاده برای جان دادن به سریال The Last of Us کار می کنیم. نبوغ داستان سرایی تعاملی پلی استیشن یکی از ویژگی های شاخص و شناخته شده ما است. این همکاری نمونه بسیار خوب دیگری برای به تصویر کشیدن این فلسفه است. ما به دنبال این هستیم که در آینده چنین بازی های تأثیرگذار بیش تری را خلق کنیم و آنان را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم.

کریگ مازن که بیش از همه با ساخت سریال چرنوبیل شهرت دارد، چندی پیش در یکی از گفتگوهای خود اعلام نموده بود: هدف ما این نیست که عشق شما به بازی را صرفاً حفظ کنیم بلکه ما می خواهیم به گونه ای دیگر و در این مدیوم شما را دوباره عاشق این آی پی کنیم. این بار شما نمی توانید به بازی کردن اثر بپردازید اما چیزها و شخصیت های بیش تری در انتظارتان است و تجربه آن به شیوه دیگری خواهد بود. فکر می کنم چیز خوبی در انتظارتان است. اگر شما در گذشته بازی را انجام داده اید، هدف ما این است که به سریال The Last of Us نگاه کنید و بگویید این سریال چیزی را که من از بازی اصلی عاشق آن بوده ام، نقض ننموده اما چیزهای بیش تری را آورده که از آن ها خبر نداشته ام. چیزهای بسیار هیجان انگیز

مازن و نیل دراکمن هر دو در توییتر این خبر را بازنشر نموده اند. حتی نیل دراکمن برای هیجان زده کردن هواداران از آن ها پرسیده که علاقه دارند کدام بازیگران نقش شخصیت های موردعلاقه شان را ایفا نمایند. بااین حال، تا به امروز هیچ حرفی از بازیگران سریال زده نشده است و صرفاً هواداران خواسته های خود را در اینترنت فریاد می زنند.

علاوه بر سریال The Last of Us، قرار است فیلمی از سری بازی آنچارتد هم در آینده در سینماها اکران گردد. فیلمی که تام هالند در آن در نقش نیتن دریک بازی می نماید. هرچند مدتی پیش نیل دراکمن و همین طور نولان نورث، صداپیشه نیتن دریک، به محل فیلم برداری آن فیلم رفته بودند، اما به نظر می رسد همکاری ناتی داگ در ساخت سریال The Last of Us بسیار بیش تر و جدی تر بوده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 760

به "ساخت سریال The Last of Us رسما شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال The Last of Us رسما شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید