رونمایی از نسخه نو نرم افزار مدیریت خیریه

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، در روز هشتم اسفندماه 1401، مصادف با روز جهانی سازمان های مردم نهاد غیر دولتی و NGO ها، از نسخه تازه نرم افزار خیریه آرشیت رونمایی شد.

رونمایی از نسخه نو نرم افزار مدیریت خیریه

این نرم افزار مدیریت خیریه به صورت آنلاین کار می نماید و محدودیت موقعیت جغرافیایی را از بین برده است. نرم افزار خیریه با به کارگیری تکنولوژی های روز و کاملا هماهنگ با انواع دستگاه های الکترونیکی (رایانه، موبایل، تبلت) طراحی شده است. موسسات مردم نهاد از جمله خیریه های مختلف و ngo ها می توانند با بکارگیری این نرم افزار، امور مدیریت و گزارش گیری موسسه یا انجمن خود را به برترین شکل انجام دهند.

ویژگی های نرم افزار خیریه (نسخه 1402)

این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده است و در نسخه نو نیز قابلیت های بیشتری به آن اضافه شده است. این امکانات و قابلیت ها در نوع خود بی نظیر است. پیش از آنالیز امکانات نو، بهتر است با قابلیت هایی که این نرم افزار از قبل داشته است، آشنا شویم:

  • مدیریت و گزارش گیری نیکوکاران
  • ثبت اطلاعات و توانمند سازی مددجویان
  • جمع سپاری کمپین ها و پروژه ها
  • اپلیکیشن نیکوکار و مامور
  • مدیریت صندوق صدقات و تاج گل
  • اتوماسیون اداری
  • درگاه پرداخت الکترونیک
  • سامانه پیامک خدماتی و تبلیغاتی
  • اپلیکیشن اختصاصی پیش رونده (PWA)
  • پلتفرم ملی نام نیک
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  • و بسیاری امکانات دیگر

این موارد صرفا بخشی از امکانات سامانه خیریه بود که در نسخه های قبلی نیز وجود داشت. در ادامه به آنالیز چند مورد از ویژگی های نو که در نسخه 1402 نرم افزار وجود دارد، خواهیم پرداخت.

نرم افزار ابری و آنلاین

با توجه به اینکه این نرم افزار مدیریت خیریه به صورت آنلاین کار می نماید، شما برای استفاده از آن مجبور به حضور در موسسه نخواهید بود. با این نرم افزار در هر نقطه ای که حضور داشته باشید، می توانید با استفاده از معینات کاربری خود، وارد سامانه شده و از آن استفاده نمایید. از طرفی به علت اینکه سرورهای سامانه در داخل کشور قرار دارند، در شرایط ملی بودن اینترنت هم می توانید از سامانه بهره ببرید.

قابلیت چند زبانه ای

در نسخه نو نرم افزار خیریه، قابلیت چند زبانه ای به سامانه خیریه آرشیت اضافه شده است و علاوه بر زبان فارسی، زبان های عربی و انگلیسی نیز قابل استفاده هستند. نکته مهم این ویژگی این است که شما همزمان می توانید از این زبان ها استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر برخی از کارمندان یا شعب شما بخواهند از زبان عربی یا انگلیسی استفاده کنند و برخی دیگر از زبان فارسی، محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت و احتیاج به هزینه اضافی یا نصب برنامه جداگانه ای نخواهید داشت.

جستجو سریع اطلاعات

در نسخه نو نرم افزار خیریه، امکان جستجوی سریع اطلاعات فراهم شده است. شما می توانید صرفا با وارد کردن یکی از اطلاعات مورد احتیاج (کد، شماره موبایل، نام یا نام خانوادگی و ...) به جستجوی دقیق بپردازید. این ویژگی، سرعت عمل و کارایی کارمندان موسسه را بسیار بیشتر خواهد نمود و تجربه کاربری خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

بهینه سازی تجربه کاربری

با توجه به تجربه بیش از 15 ساله آرشیت در فراوری نرم افزار مدیریت خیریه و همکاری با موسسات و سازمان های مردم نهاد؛ با گذشت زمان و استفاده از این تجارب، به شکل قابل توجهی رابط کاربری نرم افزار خود را بهینه سازی نموده اند. چیدمان مناسب گزینه ها، رنگ بندی استاندارد، بهینه سازی فرم ها و در دسترس بودن بخش های پراستفاده، تجربه کاربری بسیار خوبی برای مدیران و کارکنان موسسات خیریه و NGO ها فراهم نموده است.

پنل اختصاصی نیکوکاران

نیکوکاران موسسه بعد از ثبت اطلاعات در نرم افزار، می توانند وارد سامانه شده و پنل اختصاصی خود را مشاهده کنند. این پنل به نیکوکاران این امکان را می دهد که بتوانند گزارش یاری های قبلی خود را مشاهده کنند. بعلاوه در قسمت داشبورد گزارش کلی از تعداد یاری، میزان ریالی یاری ها و امتیازی که به وسیله شما دریافت نموده اند، مشاهده می کنند. علاوه بر این موارد، امکان پرداخت یاری به صورت آنلاین نیز برای آنها فراهم شده است. در تصویر زیر صفحه داشبورد نیکوکاران در نرم افزار خیریه را می توانید مشاهده کنید که در حالت شب (Dark Mode) واقع شده است.

معرفی شرکت آرشیت مهر رایانه

شرکت نرم افزاری آرشیت مهر رایانه برای اولین بار در سال 1386 توانست برای موسسات خیریه معتبر، سامانه ای طراحی کند تا بتوانند فرآیندهای موسسه خود را بهینه تر کنند. در این سال ها و با تعامل دوجانبه ای که بین این شرکت و موسسات خیریه مختلف و NGO ها وجود داشته آنها توانسته اند نرم افزار خود را به برترین شکل توسعه دهند.

با توجه به اینکه آرشیت اولین و قدیمی ترین شرکت نرم افزاری در زمینه فراوری سامانه خیریه است، بیشترین تعداد مشتریان را در میان همکاران به خود اختصاص داده است. این گستره فعالیت باعث شده تا آرشیت بتواند جامع ترین نرم افزار را در میان سایرین داشته باشد. زیرا علاوه بر موسسات بزرگ، با انجمن ها و NGO های کوچک نیز در تعامل است و توانسته احتیاجهای همه سازمان ها، موسسات و انجمن های مردم نهاد را رفع کند.

در طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی های برنامه نویسی، آرشیت نیز نرم افزار خیریه خود را به روز نگه داشته است. این نرم افزار در حال حاضر به صورت ابری و آنلاین در دسترس است. بعلاوه علاوه بر اپلیکیشن های نیکوکار و مامور که به صورت ویژه طراحی شده اند، خود سامانه نیز دارای ویژگی PWA است و می توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار امکان تست و آنالیز دموی آن به مدت 15 روز است که شما می توانید قبل از خرید، 15 روز به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.

اثرگذاری نرم افزار خیریه بر پایداری موسسات

علاوه بر ویژگی های مختلفی که یک نرم افزار خیریه دارد که موجب افزایش کارایی و سرعت روندهای مختلف موسسه می گردد، استفاده از نرم افزارهای آنلاین باعث افزایش پایداری و عایدی موسسات مختلف و NGO ها می گردد. امروزه روش های سنتی جذب یاری از نیکوکاران پاسخگو نیست و کمتر کسی بویژه در میان جوانان با این روش یاری می نماید. بیشتر افراد جوان جامعه تمایل به یاری رسانی هدفمند و آنلاین دارند. بدین صورت که کاملا معین شده باشد که یاری های آنها در چه زمینه خرج خواهد شد و بعلاوه تمایل دارند که یاری خود را آنلاین پرداخت کنند.

نرم افزار مدیریت خیریه آرشیت علاوه بر امکان ایجاد درگاه پرداخت آنلاین، به شما در تعریف کمپین های هدفمند یاری می نماید. شما می توانید با استفاده از این سامانه آنلاین، کمپین ها و پروژه های خود را جمع سپاری نمایید. این کار علاوه بر افزایش سرعت جمع آوری یاری ها، باعث اطمینان بیشتر نیکوکاران خواهد شد. با تهیه یک نرم افزار آنلاین و جامع، می توان حتی در شرایط تورمی کنونی نیز پایدار ماند و اعتماد نیکوکاران را جلب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1640

به "رونمایی از نسخه نو نرم افزار مدیریت خیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه نو نرم افزار مدیریت خیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید