راه اندازی مرکز توسعه رقابت پذیری صنعت گردشگری

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فرشید شکرخدایی گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری کشور و توسعه موضوع رقابت پذیری این صنعت در شرایط پسابرجام و تاکید مقامات کشور به منظور ارتقا و توسعه فعالیت های بخش خصوصی، مرکز توسعه رقابت پذیری کسب و کار ایران با حمایت کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق ایران به راه اندازی مرکز توسعه رقابت پذیری صنعت گردشگری ایران اقدام نموده است.

راه اندازی مرکز توسعه رقابت پذیری صنعت گردشگری

از سفر با تور مسافرتی کانادا ارزان قیمت لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این مرکز درصدد است تا ضمن شناسایی نقاط قوت و نواحی قابل بهبود فعالان حوزه گردشگری با ایجاد تمایز شایسته و حرفه ای به وسیله به کارگیری روش های علمی و عادلانه رتبه بندی ضمن یاری به تسهیل توسعه صنعت گردشگری در پسابرجام، بستر قابل اعتمادی جهت شناسنامه دارکردن تاسیسات گردشگری ایجاد کند تا در این راستا به هتل های کشور یاری نماید تا با تحقق آرمان ها در حوزه مدیریت کسب و کار خود، در راستا رقابت پذیری پایدار قدم بردارند.

مسئول رتبه بندی اعضای اتاق ایران اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای توسعه صنعت گردشگری در کشور برای تحول و نیل به اهداف معین شده در برنامه های توسعه و سند چشم انداز، ایجاد زیرساخت گردشگری حرفه ای، مستقل و دارای نگرش توسعه ای به صنعت گردشگری با هدف شناخت فرصت ها و تهدیدهای پیش رو، به روزآوری فناوری مورد استفاده و هموارسازی بستر رقابت پذیری می باشد.

وی همچنین گفت: این مرکز ضمن بهره گیری از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی فعال در این حوزه، کوشش خواهد نمود تا به صورت موازی با استفاده از اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان که توسط شخص سوم بی طرف تایید شده است و تحلیل آنها و انجام ارزیابی های دقیق و کارشناسانه از اطلاعات به دست آمده، نقش ملی خود را ایفا نموده و در سطح ملی با تعامل مناسب با نهادهای ذینفع و بدنه حاکمیتی نسبت به گزارش دهی مستمر از آخرین شرایط رقابت پذیری تاسیسات گردشگری اهتمام ورزد.

به گفته شکرخدایی، نتیجه کلی این رتبه بندی بعد از یک دوره 5 ساله، شفافیت و بهبود هر چه بیشتر در فضای کسب و کار صنعت گردشگری خواهد بود.

احمد اصغری، رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر نیز ضمن اعلام حمایت و لزوم تاسیس این مرکز تاکید و گفت: کمیسیون گردشگری اتاق ایران حامی توسعه بخش خصوصی و محور بودن آن در توسعه صنعت گردشگری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 106

به "راه اندازی مرکز توسعه رقابت پذیری صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز توسعه رقابت پذیری صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید