خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد گفت: خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است، به این دلیل که معامله ای انجام نشده قیمت ها نیز مشخص نخواهد شد.

خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است

حمیدرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط بازار خودرو، اظهار کرد: ما عملا از اواخر بهمن به دلیل ویروس کرونا تعطیل شدیم و تا 23 فروردین تعطیل بودیم.

وی اضافه نمود: زمانی که بازار بسته باشد، قیمت ها نامشخص است و هیچ معامله ای هم انجام نشده که ببینیم شرایط بازار چگونه است. از 23 با انجام پروتکل های بهداشتی و با اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، واحدهای صنفی ما از 10 صبح تا 6 بعدازظهر شروع به فعالیت می کنند و در آینده مشخص خواهد شد که بازار چه شرایطی پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه عموم مردم در قرنطینه هستند، بعید می دانم رونقی در بازار ایجاد شود.

حیدری خاطرنشان کرد: خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است. به این دلیل که معامله ای انجام نشده قیمت ها نیز مشخص نخواهد شد. از زمانی که بازار راکد شده و معامله ای انجام نشده، نه قیمت بالا و نه پایین مشخص است. نوسان قیمتی هم وجود نداشته زیرا بازار تعطیل بوده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد گفت: عواقب این شرایط در یکی، دو ماه آینده مشخص می شود. این صنف هزینه بر است، اجاره های سنگین، مالیات بر ارزش اضافه نموده، مالیات بر درآمد، هزینه کارگر و هزینه های جاری وجود دارد، اکثرا نیز مستاجر هستند و قطعا در آینده نزدیک خسارت سنگینی به آنان وارد خواهد شد که جبران آن سخت است ، بازار 20 روز تا یک ماه دیگر خود را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 354

به "خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید