خانه های قدیمی منطقه 12 تهران به هتل و رستوران تبدیل می شوند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، شهردار منطقه 12 تهران از همکاری مدیریت شهری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تبدیل خانه های قدیمی و تاریخی منطقه به هتل، رستوران و کافی شاپ خبر داد.

خانه های قدیمی منطقه 12 تهران به هتل و رستوران تبدیل می شوند

عابد ملک شهردار منطقه 12 تهران گفت که طبق برنامه ریزی های اجرا شده، در نظر داریم تا با سرمایه گذارانی که با تملیک، بازسازی و بازسازی خانه های قدیمی و تاریخی این منطقه بخواهند بهره برداری از این مجموعه را به شکل انتفاعی و در قالب هتل، رستوران و کافی شاپ انجام دهند، همکاری لازم داشته باشیم.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری تهران به ارتقای کیفیت زندگی در منطقه 12 با رویکرد گردشگری و حفظ بناهای تاریخی این محدوده ادامه داد:

هدف ما از اجرای این طرح حفظ میراث تاریخی شهر تهران از خطر نابودی و تخریب است.

شهردار منطقه 12 گفت که در نظر داریم تا با اجرای این طرح اماکن تاریخی این منطقه را به مانند یک مرکز تفریحی و فرهنگی برای حضور گردشگران آماده کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تبدیل خانه های تاریخی به مراکز اقامتی و تفریحی و ارائه خدمات مناسب به گردشگران داخلی و خارجی، انتفاع مالی برای مردم، ساکنان محله های تاریخی و شهر تهران را خواهد داشت یادآور شد که در حال حاضر هزینه معضل شب مردگی در منطقه 12 بیشتر از گرفتن عوارض از هتل ها و مراکز اقامتی است، به همین دلیل با ارائه تسهیلاتی به این بخش شرایط را برای ورود سرمایه گذاران آماده می کنیم.

ملکی بیان نمود که در نظر داریم تا جنوب خیابان سعدی نو را برای استقرار کافی شاپ ها آماده کرده و خیابان 15 خرداد نیز به محلی برای استقرار شب بازارها تبدیل شود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1420

به "خانه های قدیمی منطقه 12 تهران به هتل و رستوران تبدیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های قدیمی منطقه 12 تهران به هتل و رستوران تبدیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید