طراحی سایت: حمله سایبری به سایت دانشگاه تهران کذب است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس مرکز فناوری های دیجیتالی و سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: حمله سایبری به سایت دانشگاه صحت ندارد و اصلا حمله ای نبوده است.

طراحی سایت: حمله سایبری به سایت دانشگاه تهران کذب است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آقای بابک سهرابی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما اضافه نمود: اصلا حمله ای نبوده است و تنها در سایت داخلی اختلالی به وجود آمد که سریع رفع شد و مسأله مهمی نبوده است.

وی اضافه نمود: اگر مسأله مهمی اتفاق افتاده بود حتما رئیس دانشگاه و شورای دانشگاه تشکیل می شد تا پیگیر موضوع باشیم، اما هیچ خبری نبوده است و سایت دانشگاه حتی یک ثانیه هم قطع نشده است، ما حتی به دانشجویان اختلال داخلی را منتقل کردیم و پیگیر حل همین اختلال داخلی شدیم تا مشکل بزرگتر رخ ندهد.

آقای سهرابی با بیان این که سایبری برای ما حرف اول را می زند گفت: در این شرایط هیچ سایتی از دسترس خارج نشده و اتفاقی نیافتاده است.

یاد آور می گردد؛ پیشتر اخباری مبنی بر حمله سایبری به سایت دانشگاه تهران منتشر شد که این موضوع موجب اختلال سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران شده است.

رئیس مرکز فناوری های دیجیتالی و سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: حمله سایبری به سایت دانشگاه صحت ندارد.

سهرابی اضافه نمود: اگر مسأله مهمی اتفاق افتاده بود حتما رئیس دانشگاه و شورای دانشگاه تشکیل می شد تا پیگیر موضوع باشیم، اما هیچ خبری نبوده است و سایت دانشگاه حتی یک ثانیه هم قطع نشده است.

وی ادامه داد: تنها به یکی از سامانه های یادگیری سایت این دانشگاه حمله سایبری کوتاهی شد که به سرعت خنثی شده است.

آقای سهرابی گفت: در حال حاضر هیچ سایتی از دسترس خارج نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1379

به "طراحی سایت: حمله سایبری به سایت دانشگاه تهران کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: حمله سایبری به سایت دانشگاه تهران کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید